بین الملل

تلفات کرونا در آمریکا به مرز 13 هزار نفر رسید

طبق جدیدترین آمار و ارقام، ظرف 24 ساعت گذشته، تعداد تلفات کروناویروس در ایالات متحده آمریکا با افزایش یکهزار و 868 مورد به 12 هزار و 854 نفر رسید

آرنا نیوز :: طبق جدیدترین آمار و ارقام، ظرف 24 ساعت گذشته، تعداد تلفات کروناویروس در ایالات متحده آمریکا با افزایش یکهزار و 868 مورد به 12 هزار و 854 نفر رسید.

جدیدترین آمار و ارقام شیوع ویروس ناشناخته کرونا حاکی از آن است که تعداد قربانیان «کووید-۱۹» در آمریکا به ۱۲ هزار و ۸۵۴ نفر افزایش یافت و شمار مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده آمریکا به ۴۰۰ هزار و ۴۱۲ مورد رسید.

طبق آخرین آمار مربوط به پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometer»، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا ظرف 24 ساعت گذشته با افزایش یکهزار و 868 مورد رکورد تازه‌ای زده است و آمار تلفات این ویروس ناشناخته در ایالات متحده را به مرز 13 هزار نفر نزدیک کرده است.

آمار منتشر شده همچنین حاکی است که نیویورک همچنان با ۱۴۲ هزار و ۳۴۸ فرد مبتلا و پنج هزار و ۴۸۹ قربانی بعنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا شناخته شده است.

«نیوجرسی» با ۴۴ هزار و ۴۱۶ مورد ابتلا و یکهزار و ۲۳۲ مورد فوتی و «میشیگان» با ۱۸ هزار و ۹۷۰ مورد ابتلا و ۸۴۵ قربانی بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در آمریکا بعد از نیویورک دارند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا