برگزیده هابین الملل

کاخ سفید گزارش دموکرات‌ها را “فریبکارانه” خواند

پس از انتشار گزارش رسمی کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، کاخ سفید بلافاصله واکنش نشان داد و نتایج تحقیقات در این پرونده را “فریب‌کارانه” خواند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، نتایج تحقیقات این پرونده تاکید کرد که هیچ مدرکی علیه رئیس جمهوری وجود ندارد.
در بیانیه کاخ سفید آمده است: این گزارش تنها “سرخوردگی و یاس” دموکرات‌ها را منعکس می‌کند و آنچه از این متن بر می‌آید به مانند “عبارات متناقض و سردرگم یک وبلاگ‌نویس سطح پایین” است که می‌کوشد چیزی را که وجود ندارد، اثبات کند.
طبق این بیانیه، این گزارش هیچ ادله‌ای مبنی بر اقدام غیرقانونی رئیس‌جمهوری ارائه نکرده و آدام شف،‌ رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا یک روند جعلی یک‌جانبه را هدایت می‌کند.

این موضع‌گیری در واکنش به گزارش منتشر شده از سوی کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا ناظر بر تحقیقات پرونده استیضاح دونالد ترامپ است.
این گزارش رئیس‌جمهوری را به تعدی از اختیارات و عمل به منظور منافع سیاسی شخصی متهم کرده است.
این گزارش قرار است پس از تصویب در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان برای آغاز روند حقوقی پرونده و بررسی واقعیت‌های ادعا شده جهت توجیه طرح رسمی اتهام علیه رئیس‌جمهوری تسلیم کمیته قضایی مجلس شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا