آرنا ورزشیبرگزیده ها

عنایتی: قهرمانی به این استقلال می‌آید

رضا عنایتی را استقلالی‌ها به خوبی می‌شناسند. بازیکنی که سال‌ها در اوج تعصب برای این تیم بازی کرد. هرچند که برخی کج‌سلیقه‌ها که به اشتباه در باشگاه استقلال پست گرفته بودند، به آقا رضا لقب دندان پوسیده دادند اما عنایتی همچنان یکی از محبوب‌ترین پیشکسوتان استقلال محسوب می‌شود. چهره‌ای که شاید بتواند در نیم فصل دوم به عنوان یکی از فعالان به این باشگاه یاری برساند. هیچ بعید نیست که با تغییرات مدیریتی عنایتی روی نیمکت استقلال هم دیده شود.
تکلیف استقلال روشن نیست. یک روز درباره بازگشت استراماچونی صحبت به میان می‌آید و روزی دیگر درباره انتخاب مدیرعامل اما مشخص نیست که چرا هیچ‌یک از این خبر‌ها رنگ واقعیت به خود نگرفته است. دلیل این همه بلاتکلیفی چیست و چه باید کرد؟
بلاتکلیفی برای باشگاه استقلال خوب نیست. باشگاه استقلال قدمت زیادی دارد و این وضعیت نباید ادامه داشته باشد. از یک طرف رفتن غیر منتظره استراماچونی دست تصمیم‌گیران استقلال را هم بسته اما می‌شد اجازه نداد کار به این نقطه برسد. به هر حال باید سریع‌تر این وضعیت را جمع و جور کرد و اجازه نداد تیمی که در صدر جدول قرار گرفته با کاهش روحیه پایین بیاید. امیدوارم زمان برای تصمیم‌گیری‌های خوب از دست نرود.
این وضعیت بیش از همه هواداران استقلال را آزرده خاطر کرده است. چه پیامی برای هواداران استقلال دارید؟
من به هواداران استقلال این نوید را می‌دهم که به زودی همه چیز درست خواهد شد. آنها گناهی نکرده‌اند که هر وقت تیم راه می‌افتد برخی اتفاقات آرامش را از آنها می‌گیرد. استقلال دلخوشی هواداران است. استقلال سرگرمی‌ آنها است و با این تیم زندگی می‌کنند. نباید کاری کنیم که بیش از این سرخورده و نگران شوند. مطمئناً اگر استراماچونی در بازی با پیکان روی نیمکت بود نتیجه دیگری رقم می‌خورد. یکی از دلایل نگرانی هواداران همین است که تیم بلاتکلیف باشد و موقعیتی که اکنون در آن قرار داریم به راحتی از دست برود. ما باید سعی کنیم حواشی را از استقلال دور کنیم. باید همه تلاش کنیم؛ از بازیکنان و مسئولان تا پیشکسوتان.
درباره مدیرعامل آینده استقلال هم ابهام‌هایی وجود دارد. چندی قبل وزارت ورزش و جوانان از آقای فتح‌الله‌زاده برنامه خواست. فکر‌ می‌کنید ایشان بتوانند استقلال را به ساحل آرامش نزدیک کنند؟
فتح‌الله‌زاده سال‌ها در استقلال کار کرده و فوت و فن کار را خوب بلد است. اگر وزارت ورزش واقعاً روی فتح‌الله‌زاده نظر مثبت دارد باید هر چه زودتر ایشان را معرفی کند تا بیش از این وقت هدر نرود. به نظر من فتح‌الله‌زاده گزینه خوبی است و به استقلال کمک می‌کند. من این را از ته قلب می‌گویم که استقلال در این فصل واقعاً شایسته قهرمانی است و نباید اجازه دهیم با وقت‌کشی همه چیز از دست برود. باید زودتر در همه موضوعات تکلیف تیم را روشن کنیم.
از گوشه و کنار شنیده می‌شود که شاید در تیم آینده استقلال حضور داشته باشی.
من همیشه برای کمک به استقلال آماده‌ام. چه چیزی بالا‌تر از این؟ چه باشم چه نباشم کمک می‌کنم. من چند ماه قبل از امارات پیشنهاد مربیگری داشتم اما هیچ جوابی به آنها ندادم. امیدوارم استقلال در هر شرایطی موفق باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. استقلال متعلق به همه مردم است و باید اجازه بدهیم مردم از این تیم لذت ببرند. استقلال سال‌ها است قهرمان نشده اما تأکید می‌کنم این فصل بیش از همه فصول اخیر به قهرمانی نزدیک است و امیدوارم این مهم با حمایت هواداران و تدبیر مسئولان به دست آید.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا