آرنا ورزشی

ترس دسته جمعی ژاپنی ها از این ستاره ایران

سردار آزمون بزرگ‌ترین نگرانی ژاپنی‌ها در بازی امروز مقابل ایران خواهد بود.

آرنا نیوز :: سردار آزمون بزرگترین نگرانی ژاپنی‌ها در بازی امروز مقابل ایران خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی آرنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز ساعت ۱۵ عصر در یک بازی سرنوشت‌ساز و بسیارمهم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به‌مصاف مدعی اول قهرمانی یعنی ژاپن خواهد رفت؛ دیداری که بسیاری معتقد هستند برنده‌ی آن یک پای فینال خواهد بود و شانس بسیار زیادی برای قهرمانی هم خواهد داشت.

در بازی سخت یک‌هشتم نهایی مقابل سوریه یک اتفاق تلخ برای تیم ملی فوتبال ایران رخ داد؛ جایی که مهدی طارمی از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم امیر قلعه‌نویی یکی از مهم‌ترین ستاره‌های خود را در بازی حساس مقابل ژاپن در اختیار نداشته باشد.

به این ترتیب در تقابل با ژاپن شاهد زوج مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی نخواهیم بود. البته این مسئله نیز باعث نشده که نگرانی ژاپنی‌ها در رابطه با خط حمله ایران تغییر کند. در حقیقت حریف می‌داند که ایران همچنان یک ستاره سطح بالا و تعیین‌کننده به‌نام سردار آزمون در خط حمله خود دارد که غفلت از او می‌تواند برای آن‌ها گران تمام شود.

هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن دیروز در نشست خبری پیش از مسابقه برابر ایران از سردار آزمون به‌عنوان مهره کلیدی تیم امیر قلعه‌نویی نام برد تا مشخص شود که سامورایی‌ها حسابی نگران مهار این ستاره باشگاه رم و تیم ملی ایران هستند.

همچنین زیون سوزوکی دروازه‌بان تیم ملی ژاپن نیز از آزمون به‌عنوان مهره‌ای خطرناک نام برد و تاکید کرد که آن‌ها باید مراقب او باشند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا