آرنا ورزشی

جلالی: همیشه اعتراض درباره نحوه برنامه ریزی لیگ وجود داشته است

مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان درباره شرایط برنامه ریزی‌های لیگ برتر توضیحاتی داد.

به گزارش ورزشی آرنا ، مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان درباره برنامه ریزی لیگ برتر کشورمان و حمایت از یک تیم خاص در این مسابقات عنوان کرد: در تمام کشور‌ها همه مربیان نمی‌توانند از مدل برنامه ریزی لیگ آن کشور به طور کامل راضی باشد و همیشه تیم‌ها برای اعتراض به این گونه مسائل واکنش‌هایی نشان می‌دهند.

او گفت: اما زمانی که این واکنش‌ها یه جایی می‌رسد که یک باشگاه اعلام می‌کند ما فقط در فلان شرایط بازی خواهیم کرد و در غیر این صورت بازی‌های ما را لغو کنید، این قابل پذیرش نیست.

او گفت: زمانی که چنینی ادبیاتی وارد فوتبال ما می‌شود باشگاه‌های دیگر نیز می‌خواهند خود را نشان دهند و آن‌ها نیز اعتراض می‌کنند.

جلالی درباره مشکلاتی که فاصله کم بازی‌ها برای تیم‌ها ایجاد می‌کند عنوان کرد: این مسئله که مسابقات نزدیک به هم برگزار شود به تیم‌ها فشار می‌آورد، به این دلیل که متاسفانه در کشورمان تکنولوژی ریکاوری را نداریم، در کشور‌های پیشرفته که بازی‌ها سه روز یک بار برگزار می‌شوند، تیم ها از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، در حالی که ما تنها می‌توانیم از روش‌های تمرینی استفاده کنیم که چندان نیز جوابگو نیست.

او ادامه داد: همیشه شائبه‌های وجود دارد و باشگاه‌ها فکر می‌کنند که برنامه نویسان لیگ از یک یا ۲ تیم در لیگ اجازه می‌گیرند که فکر می‌کنم این شائبه نیز تا حدی درست باشد.

جلالی گفت: اما ۸۰ درصد این صحبت‌ها و اعتراض‌ها بازی روانی است و تنها فضاسازی برای تاثیر در مسائل دیگر است.

متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که تیم‌ها فکر می‌کنند نباید در این فضا سازی‌ها از یکدیگر عقب بمانند، چون احساس می‌کنند این رفتار‌ها در نتایج بازی‌ها و تصمیم گیری‌ها تاثیرگذار است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا