آرنا ورزشی

باشگاه ماشین سازی دست از فرافکنی بردارد و از مردم عذرخواهی کند

باشگاه نفت مسجدسلیمان در پی ممانعت ماشین سازی از ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه بنیان دیزل بیانیه‌ای جدید منتشر کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین سازی جوابیه تندی را علیه این باشگاه جنوبی منتشر کرد، با انتشار بیانیه‌ای به انتقاد از رفتار باشگاه تبریزی پرداخت.

بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان:

“باشگاه ماشین سازی تبریز در اظهارات جدید خود عنوان کرده است که لیستی از صدا و سیما جهت پوشش بازی تیم‌های ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان دریافت نکرده است تا عوامل این سازمان بتوانند وارد مجموعه بنیان دیزل شوند، اما اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه ماشین سازی در حالی است که سهیل مهدی عنوان کرده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روز گذشته به صورت شفاهی به او اعلام کرده که باتوجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی خودمان است، تشخیص دادیم صدا و سیما در این ورزشگاه حضور پیدا نکند و حتی مهدی عنوان کرد که در این زمینه نیز تذکرات لازم را به باشگاه ماشین سازی داده و گفته این تصمیم این باشگاه تخلف محض است و اگر این کار انجام شود، موضوع به ارکان قضایی ارجاع داده می‌شود. حتی قرار شد به همین دلیل مکان بازی نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی را به ورزشگاه یادگار امام (ره) انتقال دهیم که با توجه به قول مسئولان این باشگاه، مقرر شد بازی در همان ورزشگاه برگزار شود. حال این‌گونه اظهارات از سوی باشگاه ماشین‌سازی جای سوال و بسی تعجب دارد. آیا بیانیه این باشگاه فرافکنی است؟ بهتر است باشگاه تبریزی، فکری به حال عذرخواهی از مردم و هواداران خون‌گرم تبریزی و مسجدسلیمانی و دلجویی از آن‌ها کند.

زنوزی مالک محترم باشگاه ماشین سازی تبریز و تراکتور لطفا با تصمیم‌های شخصی خود به فوتبال ایران ضربه نزنید. زنوزی شما هم مثل یک شخص عادی هستید که در ایران زندگی می‌کند و هیج گونه برتری نسبت به فرد دیگری ندارید که بخواهید با تصمیم‌های شخصی با احساسات هواداران تبریزی و مسجدسلیمانی بازی کنید. مردم فوتبال فهم بوده و از چنین رفتار‌های غیرحرفه‌ای دل آزرده می‌شوند. مردم آگاه هستند.

ضمنا مجدداً از ارکان نظارتی و فدراسیون فوتبال درخواست برخورد شدید با باشگاه ماشین سازی تبریز را داریم تا مبادا از فردا چنین رفتار‌های غیر حرفه‌ای در فوتبال ایران باب شود. “


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا