آرنا ورزشی

منصوریان: زنوزی اگر رئیس فدراسیون فوتبال شود، استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور درباره نحوه جدایی خود از جمع سرخ‌های تبریز توضیحاتی را بیان کرد

به گزارش ورزشی آرنا ، علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور درباره اخراج خود از این تیم و حاشیه‌های ایجاد شده برای او عنوان کرد: اوایل شرایط خوبی داشتیم و من از آن‌ها تنها دو چیز درخواست کرد. اول اینکه کسی اجازه ورود به رختکن تیم را بدون اجازه من نداشته باشد و ۲ اینکه کسی اجازه دخالت در چینش ترکیب تیم و حوزه فنی را ندارد.

او ادامه داد: تا ۳ روز قبل از بازی مقابل تیم فولاد خوزستان در لیگ پولی به ما پرداخت نشده بود. همان روز تنها ۳ درصد از قرارداد کادرفنی پرداخت شد که برای همه کاملا عجیب بود. من در این تیم در پنج هفته سه مدیر را بالای سر تیم دیدم که این مسئله در فصل نقل و انتقالات برای ما مشکلاتی ایجاد کرد.

او گفت: مالک تیم به ما قول جذب قوچان نژاد را داد و ما از این اتفاق خوشحال بودیم، اما این انتقال صورت نگرفت. تا به امروز رختکنی به آرامش رختکن تراکتور نداشتم. تمام بازیکنان تابع بزرگتر‌های تیم بودند. ما تمرینات خود را دیر شروع کردیم و بسیاری از بازیکنان ما از جمله سه کاپیتان تیم را به علت پرداخت نشدن مطالبات آن‌ها تا نزدیکی ها‌ی شروع لیگ در اختیار نداشتیم. آن بازیکنانی هم که آمدند با خواهش و التماس من به تمرینات آمدند.

منصوریان درباره اخراج خود از تراکتور تبریز گفت: علیپور یکی مدیران تراکتور بعد از اخراج من از این تیم در صحبتی که با من داشت گفت که مالک باشگاه قصد داشته است که تو را ۱۰ روز قبل از شروع لیگ اخراج کند و این را هم عنوان کرد که بعد از اولین باخت و یا تساوی مالک تو را اخراج خواهد کرد، این صحبت‌ها دل ما را برای شروع لیگ خالی کرد.

او ادامه داد: مدیریت باشگاه با تمام وجود قصد اخراج کادرفنی و شخص من را داشت و اگر در بازی‌ها پیروز هم می‌شدیم باز هم مالک باشگاه من را اخراج می‌کرد. از روشی که من را اخراج کردند بسیار ناراحت شدم، این برخورد بی احترامی به شخص من نبود بلکه بی احترامی به فوتبال ایران بود.

منصوریان درباره زنوزی مالک تراکتور گفت: او (مالک تراکتور) علاقه بسیار شدیدی به ریاست فدراسیون فوتبال دارد و اگر رئیس شود استقلال و پرسپولیس را به دلیل دیدگاهی که دارد سلاخی خواهد کرد.

منصوریان درباره محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: محمود فکری مانند من از جنس استقلال است، و امیدوارم بگذارند کار خود را انجام دهد. از هواداران می‌خوام که محمود فکری را حمایت کنند. دوستانی که در کنار فکری هستند فکر سرمربیگری در استقلال را نداشته باشند و فقط به سرمربی تیم کمک کنند.

علیرضا منصوریان درباره دلایل شکست تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: به نظر من باخت پرسپولیس ۲ دلیل عمده داشت. دلیل اول این است که زمانی که کمک داور ویدیویی به فوتبال آمد ما هم باید با این سیستم آشنا می‌شدیم. چون ضربه زدن به بازیکنان در محوطه هجده قدم در فوتبال ما زیاد اتفاق می‌افتد. در این بازی هم مشخص بود که هر ۲ صحنه که در محوطه جریمه اتفاق افتاد به درستی و به خاطر بی احتیاتی بازیکنان ما به درستی پنالتی اعلام شد. دلیل دوم هم این است که ما تیم کره‌ای را برای برای نماینده کشورمان بزرگ کردیم.

او گفت: در این بازی بازیکنان ما یک ربع اول سردرگم بودند و بعد از گذشت این زمان تازه وارد جریان بازی شدند. تیم کره‌ای اصلا از رقیب‌های مراحل قبلی پرسپولیس قوی‌تر نبود و اگر پرسپولیس در اواخر نیمه اول گل نمی‌خورد شرایط بازی به نفع ما رقم می‌خورد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا