آرنا ورزشی

رضایی: پرسپولیس قربانی نبودِ VAR در ایران شد

رحمان رضایی گفت: متاسفانه بازیکنان به انجام خطاهای ریز و به دور از چشم داوران عادت کرده‌اند و چون در ایران VAR وجود ندارد، این خطاها از چشم داوران دور می‌ماند.

به گزارش ورزشی آرنا ، رحمان رضایی در مورد مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و عدم موفقیت پرسپولیس در این بازی، اظهار داشت: به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مسائل فنی تیمی که در آن مسئولیتی ندارم صحبت کنم اما از این که عدم دستیابی به جام قهرمانی آسیا ۲۷ ساله شد. متاسفم و امیدوارم در سال بعد طلسم عدم قهرمانی تیم‌های ایران شکسته شود و یک تیم شایسته از ایران بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی ادامه داد: عدم وجود VAR در فوتبال ایران باعث این شکست و ناکامی بود. متاسفانه بازیکنان به انجام خطاهای ریز و به دور از چشم داوران عادت کرده‌اند و چون در ایران VAR وجود ندارد این خطاها از چشم داوران دور می‌ماند. مشابه این صحنه‌ها را در هفته‌های متمادی در لیگ فوتبال ایران شاهد بوده‌ایم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: خطاهایی که از چشم داوران دور مانده مثل خطایی که در بازی با استقلال روی میلاد جهانی انجام شد و داوران بازی آن را ندیدند یا خطاهایی که به اشتباه برای تیم‌ها اعلام و پنالتی گرفته شده، اگر VAR در لیگ ایران هم وجود داشت و بازیکنان پرسپولیس به اتخاذ تصمیمات کمک داور ویدئویی به لحاظ روانی عادت داشتند با احتیاط بیشتر بازی می‌کردند و به احتمال قوی مرتکب آن خطاها در محوطه جریمه نمی‌شدند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا