آرنا ورزشی

گل محمدی: کسانی که پای توافق بشار را امضا کرده اند، باید پاسخگو باشند

گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از قطر درباره وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به ایران درباره دیدار با اولسان هیوندای کره جنوبی بیان کرد: فینال یک بازی بود و متأسفانه بازی را نبردیم و خیلی از اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد. پس از دریافت گل اول، روحیه تیمی را از دست دادیم و کار ما سخت شد.

او افزود: ما مشکلات زیادی داشتیم و پس از رسیدن به تهران بعد از بازی نیمه نهایی، اتفاقاتی رخ داد که غیر طبیعی بود. از نظر روحی و روانی و تعویق بازی‌ها، مشکلاتی داشتیم تا به لحاظ فوتبالی و فنی که شرایط لازم را برای فینال نداشتیم و کارمان سخت شد. شرمنده هواداران شدیم و خیلی دوست داشتیم قهرمانی را به آن‌ها تقدیم کنیم.

گل محمدی در مورد جدایی بشار رسن گفت: بشار یک بازیکن مهم بود و این که چرا از جمع ما رفته است را هنوز باور نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داد. یک بازیکن خوبمان را هفته چهارم از دست دادیم و می‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم، اما نمی‌خواهم حاشیه زیادی برای باشگاه درست شود. ما بازی با سپاهان و دربی را در پیش داریم، چرا تیم ما باید انقدر ضعیف شود؟

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: چرا برای آل‌کثیر یک تیم حقوقی خوب جمع نشد تا خوب دفاع کنند؟ فکر می‌کنم اگر تیم حقوقی خوبی داشتیم، این رای می‌شکست و ما عیسی را در فینال داشتیم. چرا‌های زیادی در تیم ما وجود دارد که یک نفر باید پاسخگو باشد.

گل‌محمدی اظهار کرد: کسانی که پای توافق نامه بشار را امضا کرده اند، باید در حضور هواداران پاسخگو باشند. به مدیرعامل باشگاه هم گفتم که چرا من باید بهترین بازیکن تیمم را راحت از دست بدهم؟ من روی بشار حساب کرده بودم و به اعضای هیئت مدیره هم گفتم اگر فردا اتفاقی در نتایج رخ بدهد، من از سر خودم باز می‌کنم و می‌گویم علیپور و رغبتی امضا کرده اند و مقصر آن ها هستند. رسول‌پناه امضا کرده است و باید بیاید و پاسخگو باشد، چرا حرف نمی‌زند؟

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: احساس من این است یک اراده‌ای وجود دارد تا پرسپولیس را ضعیف کند. شاید دلیلش ۴ قهرمانی است که به خیلی‌ها فشار آمده و اذیت می‌شوند. به هر حال تحمل ۴ سال قهرمانی پرسپولیس سخت است، اما ما به راهمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم از داشته‌هایمان بیشترین استفاده را کنیم و در لیگ هم قطعا مدعی هستیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا