آرنا ورزشی

افشاگری مجاهد خذیراوی از یک توطئه در تیم‌ ملی

مجاهد خذیراوی از آن فوتبالست‌هایی است که اگر قدر خود را می دانست بی شک می توانست نام بزرگی در فوتبال ایران باشد اما او در اوج جوانی، پرپر شد

به گزارش ورزشی آرنا، مجاهد خذیراوی از آن فوتبالست‌هایی است که اگر قدر خود را می دانست بی شک می توانست نام بزرگی در فوتبال ایران باشد اما او در اوج جوانی، پرپر شد. هنوز داستان ها و روایت‌هایی درباره محرومیت او از فوتبال هست. مجاهد سال ها بعد از محرومیت هم به فوتبال بازگشت اما دیگر آن بازیکن سابق نشد.

خذیراوی چند سال قبل در مصاحبه ای معروف چنین حرف هایی گفت که جالب بود: «سر من را بریدند. یک عده چشم نداشتند من را در تیم ملی ببینند. به همین خاطر علیه ام توطئه کردند. بلاژویج اعتماد زیادی به من داشت، همه بازیکنان تیم ملی شاهد بودند. او می گفت مجاهد تنها بازیکنی است که مثل برزیلی ها بازی می کند. یادم می آید عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ از او پرسید که در مقدماتی جام جهانی از چه بازیکنانی استفاده می کنید که او جواب داد: «فقط این را بگویم که رحمان رضایی، مجاهد خذیراوی و علی دایی در ترکیب ثابت تیم من هستند.» دقیقا از همان زمان توطئه چینی علیه من شروع شد. وقتی هم که مصدوم شدم بلاهای مختلفی سرم آوردند و باعث شدند از فوتبال محروم شوم.» البته خذیراوی بعدها پذیرفت که خود او هم در این ماجرا بی تقصیر نبوده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا