آرنا ورزشی

۲ مشکل اساسی خروج کی روش از تیم ملی کلمبیا لو رفت

فدراسیون فوتبال کلمبیا برای رسمی کردن اخراج کارلوس کی روش با ۲ چالش رو به رو است.

به گزارش ورزشی آرنا  به نقل از eltiempo, کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا به دلیل کسب نتایج بسیار ضعیف در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آمریکا در یک قدمی اخراج از این تیم قرار دارد.

به غیر از کسب نتایج ضعیف توسط کی روش، اختلافات داخلی در تیم ملی فوتبال کلمبیا بالا است و کی روش در مدیریت این اتفاقات ضعیف عمل کرده است. به علاوه اینکه سیستم بازی دفاعی به چشم کلمبیایی‌ها نیامده است و آن‌ها همچنان کی روش را با خوزه پکرمن سرمربی سابق تیم ملی کشورشان مقایسه می‌کنند.

از طرفی فدراسیون فوتبال کلمبیا برای رسمی کردن اخراج سرمربی تیم ملی فوتبال خود با ۲ چالش رو به رو است. یکی از این چالش‌ها انتخاب جانشین کی روش است و از خوزه پکرمن سرمربی سابق تیم ملی کلمبیا به عنوان یکی از نامزد‌ها یاد می‌شود. نام‌هایی مانند مارسلو گالاردو و میگوئل آنخل روسو (که وی خود روز جمعه این موضوع را رد کرد) در این لیست قرار دارند.

با وجود اینکه فدراسیون فوتبال کلمبیا اظهار کرده بود مشکلی با پرداخت رقم قرارداد کی روش ندارد, اما به نظر می‌رسد رقم قرارداد این مربی پرتغالی برای کلمبیایی‌ها سنگین بوده و تبدیل به یک چالش اساسی شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا