آرنا ورزشی

کی‌روش در آستانه جدایی از تیم ملی فوتبال کلمبیا قرار گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا به دلیل کسب نتایج ضعیف، در آستانه جدایی از تیم ملی فوتبال این کشور قرار دارد.

به گزارش ورزشی آرنا ،بعد از آن که تیم ملی فوتبال کلمبیا در برابر تیم‌های اروگوئه و اکوادور تن به شکست‌های سنگین ۳ بر صفر و ۶ بر یک داد، در روز‌های اخیر رسانه‌های کلمبیایی به کارلوس کی‌روش، مربی پرتغالی خود حمله کرده و او را به باد انتقادات شدید گرفته‌اند. از همین رو یکی از سایت‌های آمریکای لاتین، امروز در تازه‌ترین خبر خود مدعی شده است که شمارش معکوس برای کنار گذاشتن کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا آغاز شده است و به احتمال بسیار زیاد او به زودی جای خودش را به مربی دیگری خواهد داد.

رسانه آمریکایی “آل تمپو” این گونه نوشت: دوران حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا به پایان رسیده است، هر چند فدراسیون فوتبال کلمبیا هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده، اما شنیده می‌شود که بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا توافقی صورت گرفته است تا او از تیم ملی این کشور جدا شود و حتی تلاش‌ها برای یافتن جایگزین او نیز آغاز شده است.

آل تمپو ادامه داد: بعد از بازی تیم ملی فوتبال کلمبیا برابر اکوادور که منجر به شکست ۶ بر صفر این تیم شد، در رختکن تنش زیادی بین کی‌روش و بازیکنان سرشناس به وجود آمد و همین موضوع به جدایی این مربی پرتغالی از تیم ملی فوتبال کلمبیا دامن زده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا