آرنا ورزشی

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: ایران در پیروزی مقابل بوسنی خوش درخشید

برد ایران برابر تیم ملی بوسنی، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب گسترده ای داشت

به گزارش ورزشی آرنا ، برد ایران  برابر تیم ملی بوسنی که پنجشنبه شب، در ورزشگاه “سارایوو” رقم خورد؛ در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازتاب یافت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در گزارشی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بوسنی نوشت: پنجشنبه ، تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در یک بازی دوستانه با حملات رعد آسای خود در نیمه دوم، ۲ – صفر بوسنی و هرزگوین را شکست داد.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی به فرم خوب خود ادامه داد، زیرا این دومین پیروزی تیم ملی با مربیگری دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات بود که ماه گذشته در تاشکند، ازبکستان را با نتیجه ۲ – ۱ شکست داده بود.

پس از نیمه اول پر برخورد و بدون گل در پایتخت بوسنی، کاوه رضایی که در تیم “شارلوای بلژیک” بازی می‌کند، فقط با گذشت چند ثانیه از نیمه دوم با ضربه پای چپ از درون محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

دفاع منضبط ایران، زدن گل تساوی را برای تیم اروپایی دشوار کرد و مهدی قائدی بازیکن تعویضی نیمه دوم با یک ضربه از زاویه بسته، در وقت اضافه برتری تیم آسیای مرکزی را تثبیت کرد.

در حالی که ایران به آماده سازی خود برای از سرگیری بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین ادامه می‌دهد، و تیم ملی با چهار بازی باقی مانده در گروه C، سوم است، اسکوچیچ امیدوار است بتواند روی این برد‌ها حساب کند و این پیروزی‌ها سنگ بنایی برای موفقیت‌های آینده شوند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا