آرنا ورزشی

منصوریان: مبلغ قرارداد بازیکنان واقعی نیست| تیم تراکتور را برای قهرمانی آماده می‌کنیم

تیم ما نسبت به فصل گذشته ۵ بازیکن خارجی‌ و ۵ بازیکن ترکیب اصلی‌ را از دست داد. همچنین در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست

به گزارش ورزشی آرنا، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور تبریز اظهار کرد: ما نباید اهداف کوچکی داشته باشیم و با گرفتن یک تیک آبی برای اینستاگرام حال‌مان با حال قهرمانی یکی باشد. کمترین چیزی که باشگاه تراکتور می‌توانست داشته باشد تیک آبی برای اینستاگرام باشگاه بود.

او ادامه داد: تیم ما نسبت به فصل گذشته ۵ بازیکن خارجی‌ و ۵ بازیکن ترکیب اصلی‌ را از دست داد. همچنین در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست. به هر حال بازیکنی نمی‌شود که فصل گذشته یک و نیم میلیارد تومان قراردادش بوده، اما اکنون ۵/۵ میلیارد تومان بخواهد؛ یا بازیکنی که ۳ میلیارد تومان بوده امسال ۱۰ میلیارد تومان درخواست کند. این حباب است، اما متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

ما وارد فضای حباب در نقل و انتقالات نمی شویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: بازیکنی که سال گذشته قراردادش ۳، ۴ میلیارد تومان بوده، اما امسال از باشگاه ما ۱۰ میلیارد تومان خواسته است. سیاست‌گذاری که ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم این بود که باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و خواسته هواداران را عملی کنیم، زیاد وارد این فضای حباب هم نشویم. باشگاه ما خصوصی است و مالک باشگاه برای اموالش زحمت کشیده و از همه مهمتر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور کمک کرده است. امکانات تمرینی ما با امکانات تیم‌های صنعتی برابری می‌کند و حتی در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم. نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و سعی کردیم آن‌ها را پوشش دهیم، اما سعی کردیم آینده را هم ببینیم. ما ۷، ۸ بازیکن جوان خیلی خوب جذب کردیم که ۳، ۴ بازیکن را در تیم‌های پایه دیدم و به بزرگسالان آوردم

دست به خرید تیم های صنعتی خیلی بهتر از ما است

منصوریان ادامه داد: ما باید فشرده و صمیمی زحمت بکشیم و سال بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم. متاسفانه حریفان ما بودجه مصوب دارند و شرایط تیم‌های صنعتی فرق می‌کند و دست به خریدشان از ما خیلی بهتر بوده است. بازیکنی که اینجا از ما پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان درخواست کرده بود که ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌ارزد، به آن باشگاه‌ها رفته و ۶ میلیارد تومان گرفته است. این دلیل نمی‌شود که چرا آن‌ها خرج کردند و ما هزینه نکردیم. ما شاکله اصلی مان را حفظ و سعی کردیم ۵، ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال و زیر ۲۵ سال بیاوریم و ۷ خرید جدید هم انجام دادیم. همچنین تا ۲ روز دیگر هم فکر می‌کنم همه بازیکنان به جمع ما اضافه شوند. تنها نکته این است که ما دیر دور هم جمع شدیم. سعی کردیم کار را فشرده‌تر کنیم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: من روز اول گفتم که فوتبال سه قطبی شده است، اما جا دارد از هواداران سپاهان عذرخواهی کنم. فوتبال ایران چهار و پنج قطبی شده است. فرق تیم ما با تیم‌های دیگر این است که ما به تنهایی ۳۰ میلیون هوادار داریم.

او گفت: به طور حتم اگر هواداری بتواند در هر کجا ترکی صحبت کند، یکی از انتخاب‌های اول و دومش تیم تراکتور است. همین موضوع سطح توقع را بالا می‌برد. با تمام این اوصاف ما باید تیم‌مان را برای قهرمانی آماده کنیم. در ۲ سال گذشته تراکتور با تمام هزینه‌هایی که انجام داده چهارم و پنجم و یک‌بار قهرمان حذفی شده است. باید امسال استارت خوبی بزنیم. به این جوانان خیلی امیدوارم و اولین‌کاری که می‌کنیم این است که یک تیم دوست و صمیمی درست می‌کنیم. در مرحله دوم کار بدنسازی و تاکتیکی را بسیار فشرده انجام می‌دهیم. من فکر می‌کنم شرمنده هواداران تراکتور نخواهیم شد.

ما برای تراکتور و هوادارانش می جنگیم

منصوریان گفت: هواداران اجازه ندهند فضای بیرونی و فضای مجازی که صددرصد کذب است وارد تیم تراکتور شود. فضای واقعی ما و هواداران هستیم. به طور حتم ما ایراد‌هایی داریم و باید حمایت صد درصدی از تیم شود. ما با ماشین‌سازی هم رقیب نیستیم و دوست و بردار هستیم. ما فقط برای یک اسم می‌جنگیم که آن هم تراکتور و هوادارانش هستند.

من به لیگ قهرمانان آسیا خوشبین هستم

او درباره حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: این بازی‌ها را نقطه عطف می‌دانیم. برای فوتبال تبریز و برای خود من بسیار مهم است. با توجه به اینکه ۵، ۶ بازیکن بین‌المللی داریم که شاید برخی از آن‌ها برای بازی با تیم‌های میانه جدول خیلی کیفیت نداشته باشند، اما تمام این بازیکنان بزرگ ما باید هنرشان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان دهند. من به آسیا خیلی خوشبین هستم و به امید خدا تراکتور بیرقی (پرچم تراکتور) همیشه دست ما باشد و باد به این پرچم بوزد.

سرمربی تراکتور گفت: مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی دیر به تمرینات اضافه شدند، اما سعی می‌کنیم زود آماده شوند. این ۳ بازیکن نقطه عطف تیم ما در لیگ قهرمانان هستند و شما خواهید دید. شما شجاعی امسال را نسبت به مسعود سال گذشته خواهید دید. آن فوتبالی که در ۲ سال گذشته از او توقع داشتید را امسال بازی خواهد کرد. همان فوتبالی که در بازی رفت سال گذشته مقابل شهرخودرو در استادیوم یادگار انجام داد و شاید به جرأت بگویم یک نفری تیم را برنده از زمین بیرون آورد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا