آرنا ورزشی

زلاتان پس از بازگشت به میلان برای عقد قرارداد جدید: اینجا خانه من است

مهاجم سوئدی تیم فوتبال میلان پس از بازگشت به ایتالیا برای تمدید قراردادش با روسونری از ماندن در این تیم ابراز خرسندی کرد

به گزارش ورزشی آرنا ، زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته (شنبه) وارد فرودگاه شهر میلان شد تا برای امضای قرارداد جدیدش با میلان به دفتر این باشگاه برود.

ایبرای 38 ساله که ماه ژانویه امسال پس از پایان قراردادش با لس‌آنجلس گلکسی به میلان پیوسته بود؛ تا پایان فصل اخیر با این تیم قرارداد داشت و در پایان فصل بازیکن آزاد شد. در ماندن او در روسونری شک و تردید‌هایی وجود داشت اما او در نهایت حاضر شد به میلان برگردد.

ابراهیموویچ پس از بازگشت به میلان به سایت باشگاه گفت: من می‌خواستم به خانه‌ برگردم. حالا ما می‌توانیم در کنار هم کار کنیم تا نتایجی بهتر بگیریم. همانطور که همیشه گفته‌ام، امیدوارم که در میلان نقش یک مترسک را نداشته باشم. آمده‌ام که با این تیم نتیجه بگیرم و میلان را به جایی برگردانم که باید باشد. ما 6 ماه فوق‌العاده را با هم پشت سر گذاشتیم اما هیچ چیزی نبرده‌ایم. الان اما این فرصت را داریم که یک فصل را از ابتدا در کنار هم آغاز کنیم و با فداکاری به اهداف‌مان برسیم. من احساس می‌کنم روی فرم هستم. امیدوارم که به زودی هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینم چون تیم ما به طرفدارانش نیاز دارد و ما می‌خواهیم آنها را در حال شادی روی سکوها ببینیم. زنده‌باد میلان.

زلاتان برای شرکت در تمرینات میلان باید تست کرونا بدهد و مدتی در خانه قرنطینه باشد تا عدم ابتلایش به کرونا ثابت شود. او در 18 بازی‌اش در فصل اخیر سری A 10 گل زد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا