آرنا ورزشی

افشاگری نکونام درباره خواسته مالی کارلوس کی‌روش!

سرمربی سابق تیم‌ملی حاضر بود تحت هر شرایطی در ایران بماند و کارش را ادامه دهد اما تصمیم این بود که کی‌روش به فعالیتش در ایران خاتمه دهد

به گزارش ورزشی آرنا ، سرمربی سابق تیم‌ملی حاضر بود تحت هر شرایطی در ایران بماند و کارش را ادامه دهد اما تصمیم این بود که کی‌روش به فعالیتش در ایران خاتمه دهد.

کارلوس کی‌روش دوست داشت بعد از جام ملت های امارات هم در تیم ملی بماند. او حتی به تهران بازگشت تا شاید پیشنهاد تمدید قرارداد را دریافت کند ولی با تصمیم مشترک، او کنار گذاشته شد. درباره این تصمیم هم همیشه ابهام بوده. فدراسیون تلاش می‌کند وزارت ورزش را مقصر جلوه دهد، وزارتخانه هم این موضوع را قویا تکذیب می‌کند.

به عنوان مثال اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون مدام کدهایی از این جدایی و عوامل آن می دهد که به وزارت ورزش می خورد. اینکه کارلوس دوست داشت بماند، دیگر برای هیچکس جای تردیدی ندارد. امروز هم جواد نکونام در گفت و گو با روزنامه خبرورزشی نکته بسیار مهمی را بازگو کرده است. او در این مصاحبه گفته کی روش حاضر بود با رقم یک میلیون دلار کمتر نسبت به ویلموتس قراردادش را تمدید کند و بماند. ویلموتس به ادعای تاج 2 میلیون و 200 هزار دلار-البته قرارداد به یورو بسته شده- با فدراسیون قرارداد بست.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا