آرنا ورزشی

افشاگری ماتراتزی برای اولین بار؛ او به زیدان چه گفت؟

او گل اول فرانسه را در نیمه اول به ثمر رسانده بود و مارچلو لیپی به من گفته بود او را یارگیری کنم

ماتراتزی بالاخره درباره صحنه جنجالی درگیری‌اش با زیدان در فینال جام جهانی افشاگری کرد.

به گزارش ورزشی آرنا ، مارکو ماتراتزی به AS گفته: در آن صحنه انتظار چنان ضربه‌ای از زیدان را نداشتم. خوش‌شانس بودم که در تمام دقایق آن صحنه شگفت زده شدم و نمی‌دانستم چه اتفاقی قرار است پیش بیاید زیرا اگر اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردم قطعا هر دو نفرمان اخراج می‌شدیم.

ماتراتزی در ادامه گفت: اندکی جر و بحث بین من او در آن منطقه به وجود آمد. او گل اول فرانسه را در نیمه اول به ثمر رسانده بود و مارچلو لیپی به من گفته بود او را یارگیری کنم. پس از اولین برخورد من از زیدان عذرخواهی کردم اما او برخورد خوبی با من نداشت.

پس از سومین برخورد من اخم کردم و او پاسخ داد بعد از بازی لباسم را به تو می‌دهم و من پاسخ دادم خواهرت را بیشتر از لباست ترجیح می‌دهم!
این اولین باری است که ماتراتزی مستقیما اعلام می‌کند دقیقا چه کلماتی به کار برده.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

پیش از این شایعات زیادی درباره جملات رد و بدل شده بین این دو و احتمال توهین به مادر زیدان در رسانه‌ها بیان می‌شد اما ماتراتزی برای اولین بار به طور شفاف افشا کرد چه گفته است.

مدافع تیم ایتالیا در ادامه افزود: صحبت‌های من احمقانه بود اما لایق چنان واکنشی نبود. در رم، ناپل، تورین، میلان و پاریس چیزهایی بدتری می‌شنوم. من درباره خواهرش صحبت کردم نه مادرش. مادر خود من در زمان نوجوانی درگذشته و من هرگز به مادر او توهین نمی‌کنم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا