آرنا ورزشی

حمیده عباسعلی: تعویق المپیک فرصت خوبی است

بانوی المپیکی کاراته گفت: با تعویق بازی‌های المپیک کارهای درمانی را با حوصله دنبال می‌کنم و عجله‌ای برای آغاز تمرینات فنی ندارم.‌

بانوی المپیکی کاراته گفت: با تعویق بازی‌های المپیک کارهای درمانی را با حوصله دنبال می‌کنم و عجله‌ای برای آغاز تمرینات فنی ندارم.‌

به گزارش ورزشی آرنا ، حمیده عباسعلی درباره آخرین وضعیت درمانی اش بعد از انجام عمل جراحی گفت: بعد از بازگشت از آلمان و چند روز استراحت در کنار خانواده، کارهای فیزیوتراپی را در مطب دکتر آفتابی آغاز کرده‌ام و خدا را شکر شرایط به خوبی پیش می‌رود.

بانوی المپیکی کاراته افزود: زمانی که من آسیب دیدم و برای شروع برنامه درمانی راهی آلمان شدم، خبری از تعویق المپیک نبود و عمل جراحی و پس از آن برنامه‌های بازتوانی به گونه‌ای توسط دکتر امینی و دکتر آبرون انجام شد که من به بازی‌های المپیک در تابستان ۲۰۲۰ برسم و کارهای درمانی هم به خوبی پیش می‌رفت.

وی ادامه داد: زمانی که خبر تعویق المپیک در دنیا منتشر شد، دکتر امینی برنامه‌های بازتوانی را تغییر داد و عنوان کرد که دیگر نیازی به عجله نیست و با آرامش بیشتری می‌توان کارهای درمانی را پیگیری کرد. البته من تا زمانی که در هانوفر بودم راه رفتن بدون عصا را آغاز کرده و چند قدم نیز دویدم و باقی کارهای را به تهران موکول کردیم.

عباسعلی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: تعویق یک ساله المپیک فرصت مناسبی است بتوانم برای حضور در این بازی‌ها آماده شوم. در شرایط فعلی کارهای درمانی را سپری می‌کنم. تقویت عضله‌های پا و بالابردن دامنه حرکتی، مهمترین برنامه‌های فیزیوتراپی است و هر زمان که پزشکان تشخیص دهند، کارهای فنی کاراته را آغاز می‌کنم.

وی در خصوص شیوع کرونا و شرایط تمرینی هم گفت: با تمهیدات دکتر آفتابی در زمان‌های مشخص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مطب رفته و برنامه‌های درمانی را دنبال می‌کنم و در این خصوص مشکلی نیست.

بانوی المپیکی کاراته در پایان از مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین کادر پزشکی در هانوفر و دکتر آفتابی که برای بهبودی شرایط او تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا