آرنا ورزشی

دستمزد جهانبخش در برایتون؛ هفته‌ای یک میلیارد تومان!

آرنا نیوز :: با انتشار رقم دستمزدهای هفتگی جدید ستاره های برایتون مشخص شد ستاره ایرانی در کنار یک نفر دیگر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می کند.

دو سال پش وقتی علیرضا جهانبخش موفق شد با پیراهن آلکمار عنوان آقای گلی آردیویسه را کسب کند باشگاه برایتون در مذاکراتی طولانی گران ترین خرید تاریخ را با رقمی در حدود 17 میلیون پوند انجام داد تا ستاره ایرانی صاحب پیراهن شماره 16 مرغ های دریایی(لقب برایتون) شود.

کریس هیتن سرمربی ایرلندی که مجذوب توانایی های جهانبخش شده بود در راه نهایی کردن این انتقال علاوه بر مبلغ بالای پیشنهادی به آلکمار بالاترین دستمزد هفتگی را نیز برای علیرضا در نظر گرفت که این رقم تا امروز پنهان مانده بود اما با شیوع کروناویروس و بحران های مالی ناشی از آن موضوع کاهش دستمزدها به خاطر لغو بازی های باشگاهی منجر به انتشار این مبلغ شد.

با انتشار رقم دستمزدهای هفتگی جدید ستاره های برایتون مشخص شد ستاره ایرانی در کنار یک نفر دیگر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می کند.
چند روز قبل باشگاه برایتون به صورت رسمی اعلام کرد گراهام پوتر سرمربی و بازیکنان این تیم با کاهش 30 درصدی دستمزدهای خود برای کمک به عبور باشگاه از شرایط بحرانی کروناویروس موافقت کردند، تصمیمی که حالا تلگراف هلند مدعی است برای علیرضا جهانبخش هر هفته 15 هزار پوند(نزدیک به 300 میلیون تومان)ضرر در پی دارد.

به نوشته این رسانه معروف هلندی در حال حاضر علیرضا جهانبخش در کنار مارتین مونتویا ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا با دستمزد هفتگی 50 هزار پوند بالاترین دستمزد را در بین ستاره های برایتون دریافت می کنند که با کاهش 30 درصدی قراردادها این رقم به 35 هزار پوند در هفته کاهش پیدا کرده است.
با انتشار جدول دستمزدهای جدید بازیکنان برایتون در بحران کروناویروس می توان به این نتیجه رسید چرا جهانبخش با وجود خارج شدن از ترکیب اصلی قید جدایی از برایتون را زد چون در حال حاضر او تا دو سال دیگر بالاترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می کند، دستمزدی بالاتر از تمام خریدهای جدید باشگاه در این یکی دو سال که بعید است در تیمی دیگر به آن برسد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا