آرنا ورزشی

عاقبت لجبازی با برانکو؛ ضرر 767 هزار یورویی

چه کسی مقصر ضرر 767 هزار یورویی باشگاه پرسپولیس در ماجرای برانکو است؟
به گزارش فوتبالی، بامداد امروز گزارشی را منتشر کرد که بر اساس آن وکیل برانکو در مذاکراتش با نمایندگان پرسپولیس در استانبول، اعلام کرده که موکلش حاضر است 50 درصد به باشگاه تخفیف دهد منتهی مدیران وقت پرسپولیس این پیشنهاد را قبول نمی‌کنند و می‌گویند پولی به مرد کروات نخواهند داد تا برانکو نهایتا کار را به فیفا بکشاند و پرسپولیس را محکوم کند.
گزارش این خبرگزاری یک بند بسیار مهم دارد که آن را برایتان نقل می‌کنیم:” در آن مقطع زمانی برانکو و دستیارانش چیزی حدود ۹۰۰ هزار یورو بابت فصل ۹۸-۹۷ طلبکار بودند که اگر در جلسه استانبول روی پیشنهاد ۵۰ درصدی وکیل برانکو توافق می‌شد احتمالا باشگاه پرطرفدار تهرانی با پرداخت حدود ۴۵۰ هزار یورو رضایت سرمربی سابق خود را جلب می کرد اما حالا با توجه به آرای صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا، پرسپولیس باید یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۸۰ یورو به برانکو و ایگور پانادیچ بپردازد. به این مبالغ باید مطالبات زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ که آرای آن ها هم به زودی صادر می شود را اضافه کرد.”
لجبازی مدیران پرسپولیس با سرمربی فصل گذشته تیمشان باعث شد تا این باشگاه با یک ضرر 767 هزار یورویی مواجه شود. قطعا هواداران پرسپولیس دوست دارند بدانند کدام یک از مدیران باشگاه اجازه نداد مذاکره با برانکو خروجی مثبتی داشته باشد تا پرسپولیس با یک بحران جدید مالی مواجه شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا