آرنا ورزشیبرگزیده ها

گاف عجیب مدیران ذوب آهن و اتفاق شیرین برای مهاجم استقلال

اشتباه عجیبی که مدیران ذوب آهن انجام دادند باعث شد اتفاق شیرینی برای مهاجم استقلال روی دهد.
یکی از خریدهای زمستانی استقلال و تنها خرید داخلی این تیم، ارسلان مطهری است که از ذوب آهن به جمع آبی پوشان پیوست. انتقال این بازیکن از ذوب‌آهن به استقلال با ماجرای عجیبی همراه بود که در نهایت به اتفاقی شیرین برای مهاجم استقلال ختم شد.
ارسلان مطهری در ابتدای فصل مورد نظر استقلال بود و حتی مذاکراتی هم با مسئولان این باشگاه داشت که در نهایت مذاکرات به نتیجه نرسید و مطهری قراردادش را برای مدت یک فصل با سبزپوشان تمدید کرد. در قرارداد مطهری بندی قرار داشت که بر اساس آن اگر این بازیکن تا نیم فصل کمتر از ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد را گرفته باشد می تواند آن را یک طرفه فسخ نماید.
در نیم فصل ذوب آهن ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد را به مهاجمش پرداخت می کند و مطهری با استفاده از همین بند قراردادش را یک طرفه با باشگاهش فسخ می کند و خیلی سریع با استقلال قرارداد می بندد.
بعد از رسانه ای شدن قرارداد مطهری با استقلال، مسئولان ذوب آهن مرتکب اشتباه می شوند و با این گمان که در صورت پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد می توانند مطهری را بازگردانند، این پول را به حساب او واریز می کنند.
قسمت جالب ماجرا اینجاست که ابتدا مطهری تصور می کند این پول از طرف باشگاه استقلال برای او واریز شده که بعد از پیگیری مطلع می شود ذوب آهن بخشی از قراردادش را واریز کرده است.
مدیران ذوب آهن بعد از واریز پول متوجه می شوند این اقدام باعث بازگشت مطهری نمی شود و او قانونا بازیکن استقلال است.
بعد از این اتفاق بازیکنان ذوب آهن هم از مدیران شان دلخور هستند و معتقدند آنها نباید این اشتباه را می کردند و این مبلغ باید هزینه بازیکنانی می شد که برای این باشگاه توپ می زنند نه بازیکنی که جدا شده و به باشگاه دیگری رفته است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا