آرنا ورزشی

ماشین‌سازی انتحاری بازی می‌کند| مدیرعامل باید زودتر انتخاب شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه تیم فوتبال ماشین سازی در هفته های گذشته امتیاز از دست داده است به طور حتم مقابل استقلال انتحاری بازی خواهد کرد.
عبدالعلی چنگیز در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ماشین سازی تبریز هم گفت: تیم فوتبال ماشین سازی یکی از تیم ها قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور ما است اما این روزها این تیم نتایج خوبی کسب نکرده و موقعیت خوبی در جدول ندارد.
وی ادامه داد: به همین دلیل آنها برابر استقلال انتحاری بازی خواهند کرد تا بتوانند به حداقل امتیاز هم دست پیدا کنند. در دور رفت، ماشین سازی توانست برابر استقلال به نتیجه خوبی دست پیدا کند و حالا هم شاید به فکر این است که بتواند نتیجه دور رفت را در بازی برگشت تکرار کند اما این روزها استقلال با اینکه وارد بحران شده ولی همچنان بازی های قابل قبولی از خود ارائه می کند و هفته به هفته عملکرد بهتری هم دارد.
چنگیز در ادامه گفت: مطمئن هستم هواداران استقلال روز پنجشنبه تیمشان را تنها نخواهند گذاشت و آرزو می کنم مشکل استراماچونی هم هر چه زودتر حل شده و او در دیدار برابر ماشین سازی بر روی نیمکت استقلال بنشیند.
وی در پایان و در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید استقلال هم گفت: بعد از رفتن فتحی قرار بود وزارت ورزش خیلی زود مدیرعامل را معرفی کند اما انتخاب مدیرعامل استقلال هم به درازا کشیده شده است. امیدواریم این اتفاق زودتر رخ دهد و هر کسی که به عنوان مدیرعامل به استقلال می آید تنها هدفش خدمت به این تیم و بازگرداندن آرامش به اردوی آبی پوشان باشد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا