آرنا ورزشی

منصوریان در چه شرایطی سرمربی ذوب‌آهن می‌ماند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن برای ادامه کارش در این تیم فرصت زیادی برای جبران نتایج ضعیف قبلی ندارد.
مدیران باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از اینکه علیرضا منصوریان نتوانست تا پایان هفته دهم لیگ برتر انتظارات باشگاه و هواداران را برآورده کند، با گذاشتن شروطی تصمیم گرفتند این مربی را برای سومین بار در سمت خود ابقا کنند و به او تا نیم‌فصل فرصت جبران بدهند.
باشگاه ذوب‌آهن در آن زمان برای منصوریان شرط گذاشت که از ۵ بازی پیش‌روی این تیم در لیگ برتر او باید حداقل ۱۰ امتیاز کسب کند. از این ۵ بازی تا الان ذوب‌آهن ۳ بازی را پشت سر گذاشته است. تیم منصوریان در این ۳ بازی به ترتیب مقابل تیم فولاد به برتری رسید، مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد و مقابل پرسپولیس هم شکست خورد.
به این ترتیب منصوریان از ۱۰ امتیازی که باید می‌گرفت تا الان ۴ امتیاز کسب کرده است. با این وضعیت سرمربی ذوب‌آهن طبق توافقی که داشته، باید در ۲ بازی بعدی خود به برتری برسد تا به حداقل امتیاز تعیین شده برسد چراکه در غیر اینصورت باید غزل خداحافظی را بخواند.
حالا منصوریان ۲ بازی سرنوشت‌ساز پیش روی خود دارد. ذوب‌آهن به ترتیب در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر باید به مصاف تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان برود. دیدار‌هایی که می‌توانند تکلیف نهایی این مربی را مشخص کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی برای منصوریان رخ می‌دهد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا