جامعه

نتایج آزمون استخدامی متمرکز ۲۸ دستگاه‌ اجرایی اعلام شد

نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز ۲۸ دستگاه‌ اجرایی کشور در سال ۹۹ روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای مرحله بررسی مدارک باشند، باید برای اطلاع از اقدامات بعدی در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن به آدرس درگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر به شرح جدول منتشر شده در سایت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه مندرج در درگاه دستگاه مورد نظر، اقدام کنند.

متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک، که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت هستند، لازم است جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، فرم استشهاد محلی موضوع اطلاعیه مورخ ۲۷ مهر ۹۹ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را تکمیل کرده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند.

درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو شده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه ۱۱ دی و جمعه ۱۲ دی ۹۹ در سراسر کشور برگزار شد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا