جامعه

ماجرای سریعترین طلاق دنیا!

سریعترین طلاق دنیا شاید به نام این مرد ثبت شده باشد که کمتر از ۱۵ دقیقه پس از ازدواج همسرش را طلاق داد. اما جالب‌تر از آن علت این طلاق سریع می‌باشد

به گزارش سرویس جامعه آرنا ،سریعترین طلاق دنیا شاید به نام این مرد ثبت شده باشد که کمتر از ۱۵ دقیقه پس از ازدواج همسرش را طلاق داد. اما جالب‌تر از آن علت این طلاق سریع می‌باشد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

کوتاه‌ترین ازدواجی که به خاطر دارید چند سال یا چند ماه شاید هم چند هفته دوام داشت؟ هرچقدر هم پاسخ شما شوکه کننده باشد.

پس از آنکه داماد تصمیم گرفت تا عروس خود را در کمتر از ۱۵ دقیقه پس از ازدواج با وی طلاق دهد، ازدواجان، عنوان کوتاه‌ترین ازدواج تاریخ را گرفت.

شاید باخودتان فکر کنید که چه چیز در دنیا باعث می‌شود که یک مرد همسر خود را سریع طلاق دهد؟ در این مورد جواب پول است؛ و بطور خاص‌تر جهیزیه‌ای که داماد قبول کرده بود به پدر عروس بپردازد.

در تعهدی که بین پدرعروس و تازه داماد صورت گرفت، تازه داماد، پرداخت مبلغ ۱۰۰، ۰۰۰ درهم (۲۷، ۲۲۴ دلار) به پدرعروس، امضا کرد و پول را باید در دو بخش به پدر عروس میداد؛ ۵۰، ۰۰۰ درهم در محضر، و ۵۰، ۰۰۰ درهم دیگر پس از خروج از محضر، داماد مبلغ اولیه را طبق توافق پرداخت کرد و، اما به محض خروج از ساختمان محضر، پدرعروس درباره نیم دیگر خواست، تازه داماد از پدر زنش خواست ۵ دقیقه منتظر بماند، او اطمینان داد که پول در ماشین است و جای نگرانی نیست.

اما، پدر عروس اصرار داشت که یکی از اقوام یا دوستانش برای این کار بروند که او بتواند خیلی سریع به پول خود برسد. این بحث درست در مقابل چشمان خانواده و دوستان تازه داماد رخ داد و موجب تحقیر و توهین داماد شد. او به محضر بازگشت و همسرش را پس از گذشت کمتر از ۱۵ دقیقه از ازدواج طلاق داد.

وکیل پرونده گفت:” داماد توسط پدر زنش تحقیر شد، او به پدرعروس گفت که دختر آن مرد را به عنوان همسر قبول نمیکند ودر کمتر از ۱۵ دقیقه پس از امضای ازدواج، از او جدا شد. “


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا