جامعه

زمان شروع ترم آینده دانشگاه ها مشخص شد

تمام تلاش دانشگاه‌ها این است که برای دانشجویان جدیدالورود ترم را در زمان خود آغاز کنند

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: فعلا با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه ها از مهر است.

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در پاسخ به سوال مهر درباره اینکه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های علوم پزشکی از مهر ماه بوده آیا در دانشگاه‌های وزارت علوم نیز زمان شروع سال تحصیلی آینده تعیین شده است، گفت: فعلاً با توجه به اعلام قطعی سنجش، شروع ترم همه دانشگاه‌ها از مهر است.

وی پیش از این درباره زمان شروع ترم آینده و اینکه آیا با تأخیر خواهد بود اعلام کرده بود: تمام تلاش دانشگاه‌ها این است که برای دانشجویان جدیدالورود ترم را در زمان خود آغاز کنند. البته این بستگی به این خواهد داشت که زمان اعلام نتایج کنکور و امکانات دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان به چه صورت خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم یادآورشده بود: دانش آموختگی برخی از دانشجویان با تأخیر مواجه شده است و این مشکل است، چون اکثر آنها خوابگاهی هستند، از طرفی دانشجویان جدیدالورود نیز به خوابگاه نیاز دارند و این یک مسئله جدی برای دانشگاه‌ها است و ممکن است نتوانند شرایط را مدیریت کنند. این یک گزینه است که ترم آینده دانشجویان جدیدالورود از بهمن ماه باشد. البته این به پارامترهای دیگر مانند زمان اعلام نتایج کنکور نیز بستگی دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا