جامعه

محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک براساس زوج و فرد از شنبه لغو می‌شود

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک بر اساس فرد و زوج بودن پلاک خودرو ها از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه لغو می‌شود

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: ساعت کاری این مراکز در تهران تا ساعت ۱۷ و در استان‌ها با تشخیص رییس پلیس راهور استان تا زمان کاهش مراجعین به حالت عادی ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش نسبی مراجعان به مراکز تعویض پلاک، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت در ورود خودروها به پارکینگ ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن های مراکز تعویض پلاک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

پیش از این سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: مراکز تعویض پلاک بدون مشکل و با رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مراکز تعویض پلاک با تعطیلی ۴۰ روزه همراه بود اما با بازگشایی این مراکز فقط ۳ درصد افزایش مراجعان را شاهد هستیم.

وی درخصوص نحوه فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اظهار داشت: برای جلوگیری از ازدحام مراجعان، خودروها به صورت زوج و فرد، یعنی خودروهای با پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای با پلاک فرد در روزهای فرد می توانند برای انجام تعویض پلاک مراجعه نمایند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: در کنار این، ساعت ارائه خدمت به هموطنان افزایش پیدا کرده است و مراکز تعویض پلاک ساعت ۷ صبح تا ۵ عصر فعالیت می کنند و همین امر منجر به کاهش مراجعین به مراکز نیز شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا