جامعه

طغیان کرونا در خوزستان؛ 9 شهرستان تعطیل شدند

استاندار خوزستان از تعطیلی ادارات و اعمال محدویت در ۹ شهرستان خوزستان خبر داد و گفت: در برخی از شهرستان‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود

به گزارش سرویس جامعه آرنا ، استاندار خوزستان از تعطیلی ادارات و اعمال محدویت در ۹ شهرستان استان خوزستان خبر داد و گفت: در برخی از شهرستان‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

غلامرضا شریعتی ساعتی پیش در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به افزایش بیش از حدانتظار مبتلایان در استان خوزستان، تست‌های کرونا در استان خوزستان بیشتر شده است، هرچند اکثر بیماران سرپایی و بستری شده‌اند.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

استاندار خوزستان افزود: فاصله‌گذاری اجتماعی در اکثر شهرستان‌های استان خوزستان رعایت نمی‌شود و تعداد بیماران کرونا در استان 3 برابر و بستری بیماران 60 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه لازم است در برخی از شهرستان‌ها محدودیت‌هایی ایجاد کنیم تا زنجیره انتقال بیماری ‌قطع شود، افزود: ‌اعلام طغیان کرونا در خوزستان صحت ندارد و چنین چیزی را شاهد نیستیم.

شریعتی گفت: به منظور جلوگیری از ناپایدار شدن اوضاع و طغیان مبتلایان در شهرستان‌های خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهادهایی ارائه داد و که مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا همه اعضا نظرشان این بود که تا پایان هفته در شهرستان‌های باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان تعطیل اعلام شود و محدودیت‌های رفت و آمد بین مناطق مختلف شهر ایجاد خواهد شد.

وی گفت: لازم است همه ادارات، سازمان‌ها و اصناف استان خوزستلن همکاری لازم را داشته باشند. جمعه این هفته مجدد شرایط مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برای ادامه تعطیلی و یا بازگشت به شرایط عادی تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: در دیگر شهرستان‌ها شرایط مثل قبل خواهد بود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا