جامعه

اعزام معلم خصوصی به منازل غیرقانونی است

پدیده معلم خصوصی، به صورت عرفی در جامعه باب شده و اینکه یک موسسه بخواهد تحت این عنوان، معلمی به منازل بفرستد را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پدیده معلم خصوصی، به صورت عرفی در جامعه باب شده و اینکه یک موسسه بخواهد تحت این عنوان، معلمی به منازل بفرستد را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم گفت: مسئولیتی نیز در این زمینه نداریم؛ این عمل غیرقانونی است.
مسعود ثقفی درباره اقدام برخی موسسات برای تدریس خصوصی و اعزام معلم به منازل دانش‌آموزان اظهار کرد: این عمل غیرقانونی است و ما چیزی به نام معلم خصوصی نداریم.
وی افزود: پدیده معلم خصوصی، به صورت عرفی در جامعه باب شده و اینکه یک موسسه بخواهد تحت این عنوان، معلمی به منازل بفرستد را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم؛ ضمن اینکه مسئولیتی نیز در این زمینه نداریم. مشخص نیست فردی که برای تدریس به منزل مردم می‌رود گزینش‌های ما را سپری کرده است یا خیر.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه از والدین می‌خواهیم اگر قصد استفاده از این ظرفیت را دارند به آموزشگاه‌های مجاز مراجعه کنند گفت: علاوه بر این در محل خود مدارس نیز کلاس‌های فوق برنامه خصوصی و نیمه خصوصی قابل برگزاری و استفاده است.
ثقفی درباره مجوز موسسات تدریس خصوصی گفت: ما به هیچ عنوان مجوز برای چنین موسساتی صادر نمی‌کنیم و این موسسات مربوط به آموزش و پرورش نیستند. آموزشگاه‌هایی که از آموزش و پرورش مجوز دریافت می‌کنند نیز باید ضوابط لازم را رعایت کرده و دارای مکان و آدرس مشخص باشند و کلاس‌های خود را در محل خود آموزشگاه برگزار کنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا