سیاست

دریادار ایرانی: ۳ ناوگروه ارتش در بنادر مختلف جهان پهلو گرفته اند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که امروز سه ناوگروه نیروی دریایی ارتش در ۳ بندر مختلف در آب‌های جهان پهلو گرفته‌اند، گفت: امروز اگر بر قله‌های افتخار ایستاده‌ایم...

آرنا نیوز :: دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر این نیرو با اشاره به قدرت دریایی ایران و همچنین افتخارآفرینی ناوگروه ۸۶ نداجا عنوان کرد: آن‌چه در ناوگروه ۸۶ صورت گرفت، سبب اقتدار در تمامی حوزه‌ها شد و این موضوع به‌تمامی جهانیان ارائه شد.

به گزارش سرویس سیاست آرنا، دریادار ایرانی افزود: روزی که دشمن تلاش می‌کرد به کشور ضربه بزند، اقدام ناوگروه ۸۶ به‌شدت به تلاش‌های آن‌ها ضربه زد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که امروز سه ناوگروه نیروی دریایی ارتش در ۳ بندر مختلف در آب‌های جهان پهلو گرفته‌اند، اضافه کرد: امروز اگر بر قله‌های افتخار ایستاده‌ایم، مرهون خون پاک شهدا است و امیدوارم اقدامات بعدی ما نیز سبب خشنودی همه شهدا و خانواده‌های آن‌ها شود.

وی با تقدیر از خانواده‌های کارکنان این نیرو گفت: رشد امروز و یکی از عوامل اصلی بالندگی در نیروی دریایی ارتش، خانواده‌های کارکنان هستند که با تحمل سختی‌های متعدد در کنار همسرانشان مشغول جهاد فی سبیل‌الله هستند.

دریادار ایرانی در پایان ضمن اشاره به این‌که توانستیم ظرفیت بالای نیروهای مسلح را به جهانیان نشان بدهیم، خاطرنشان کرد: موفقیت امروز نیروی دریایی ارتش در سطح بین‌المللی مرهون عمل به فرامین فرماندهی معظم کل قوا است، چراکه تلاش هم‌رزمان من در این است که تمامی فرامین معظم له اجرایی شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا