سیاست

شهید سلیمانی نیاز به گریه کن ندارد، بلکه رهرو می‌خواهد

کارشناس جبهه مقاومت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز به عزادار، گریه‌کن و مشکی‌پوش ندارد بلکه رهرو می‌خواهد.

به گزارش سرویس سیاسی آرنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد سلمان تهران، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نیاز به عزادار، گریه‌کن و مشکی‌پوش ندارد بلکه رهرو می‌خواهد.

وی با اشاره به فدارکاری و تلاش‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برای اسلام و جمهوری اسلامی گفت: اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند دیگر اثری از تشیع و اسلام باقی نخواهد ماند بنابراین حفظ جمهوری اسلامی از نماز یومیه هم واجب‌تر است.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با بیان اینکه امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم، تصریح کرد: در مکتب قاسم سلیمانی شجاعت، دشمن‌شناسی، ساده زیستی، اسلام، وفاداری، «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» موج می‌زند، بنابراین باید امروز مکتب سلیمانی را در وجودمان نهادینه کنیم.

اهوازیان با بیان اینکه نفوذی‌ها نمی‌خواهند مکتب قاسم سلیمانی در دانشگا‌ه‌ها تدریس شود، عنوان کرد: قاسم سلیمانی حتی یک بار هم نگفت که خسته است و یا در محل خدمت غیبت کند بلکه ثانیه‌هایی که برای اسلام و نظام خدمت می‌کرد را قدر می‌دانست. به عبارتی حاج قاسم سلیمانی اورانیوم غنی شده ۱۴۰۰ سال تئوری اسلام است.

وی به رشادت‌های شهید سلیمانی در سوریه و عراق و مبارزه با گروهک تروریستی داعش اشاره و تصریح کرد: عربستان به داعشی‌ها روزی ۵۰۰ دلار پول می‌داد و هر وعده غذایی داعشی‌ها ۴۲ دلار بود آنگاه بچه‌های ما سیب‌زمینی می‌خوردند.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک یادآور شد: برخی دروغ‌ها و حاشیه‌ها که خوراک آن از سوی داخلی‌ها آماده می‌شد و در جامعه رواج می‌یافت از هزاران گلوله داعشی‌ها سنگین‌تر بود که بر قلب و روح مدافعان حرم فرود می‌آمد.

اهوازیان با بیان اینکه پاشنه آشیل جبهه مقاومت حرم مطهر زینب (س) و حضرت رقیه (س) بود، گفت: عربستان اکثر خانه‌های اطراف حرم مطهر حضرت زینب (س) را خریده بود و به داعشی‌ها داده بود و تبدیل به خانه تیمی داعشی‌ها شده بود و ما در این وضعیت از حرم‌های مطهر دفاع می‌کردیم.

وی با اشاره به جنگ روانی داعشی‌ها علیه مدافعان حرم و جبهه مقاومت تصریح کرد: برخی از مدافعان حرم مأموریت داشتند شب‌ها بیسیم‌های داعشی‌ها را کنترل کنند. در میان داعشی‌ها فرمانده‌ای وجود داشت که استاد جنگ روانی بود و با توهین‌ها و عبارات رکیک به مقدسات به ویژه ائمه اطهار (ع) و حضرت زینب (س) سربازان ما را از لحاظ روحیه ضعیف و خشمگین می‌کردند.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با تأکید براینکه شهدا و مدافعان حرم، حرم‌های مطهر را نه با سلاح و تاکتیک، بلکه با اشک چشم آزاد کردند، خاطرنشان کرد: ۵۸ درصد عراق دست داعش افتاده بود و حتی آنان تا ۱۸ کیلومتری کردستان نیز آمده بودند. در حالیکه لیبرال‌های داخلی می‌گفتند داعشی‌ها اصلاً عرب نیستند و با ما فارس‌ها کاری ندارند. این‌ها همان‌هایی بودند که وقتی ما داشتیم در خرمشهر زیر آرپی‌جی، موشک و خمپاره‌انداز‌های دشمن له می‌شدیم با بازرگان قرارداد‌های F۱۴, F۱۶ و هواپیما‌های آواکس را لغو کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب قلب‌ها شد، چون هیچگاه به کسی دروغ نگفت، تصریح کرد: حاج قاسم صادق بود او وعده داد سه ماه دیگر داعش را از کره زمین پاک می‌کند و همین اقدام را صورت داد، اما امروز ما مسئولانی می‌بینیم که در چشم مردم زل می‌زنند و دروغ می‌گویند.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با تأکید براینکه شهید قاسم سلیمانی را باید درست تعریف کرد به رشادت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شروع سال جدید ۹۸ و سیل استان خوزستان اشاره و عنوان کرد: حاج قاسم وقتی به سوسنگرد رسید آب همه جا را گرفته بود در حالی که همه داشتند از شهر فرار می‌کردند حاج قاسم ۲۰ دقیقه صحبت کرد و مدافعان حرم ظرف سه روز سه میلیون گونی خاک دیوار کشیدند.

اهوازیان با اشاره به صحبت‌های محمود امجد مبنی براینکه روح‌الله زم، شهید است، گفت: خداوند لعنت کند ریاکاران را، پدر روح‌الله زم با سوابقی که در شهرداری تهران دارد می‌گوید که پسرم وقتی می‌خواست مجازات شود نورانی شده بود در حالی که نمی‌دانست آن نور آتش جهنم بود که زیر پای پسرش روشن شده بود.

وی یادآور شد: پدر روح‌الله زم معاون کرباسچی در زمان ریاستش بر شهرداری تهران بود.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تا پنج ماه دیگر برگزار می‌شود، گفت: مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند. آقایی گفته که باید از آن‌ها تشکر کنیم که حقوق‌ها سر موقع پرداخت می‌شود. مگر قبل از شما ما بی‌حقوق بودیم؟ ما قبلاً تانک و آر‌پی‌جی را ۳۵ میلیون تومان می‌خریدیم الان پول چهار عدد تانک را می‌دهیم تا پراید بخریم، چون شما به مردم وعده دروغ دادید که امضای کری تضمین است.

اهوازیان یادآور شد: متأسفانه آنچنان خلف وعده کرده‌اند و به مردم دروغ گفته‌اند که فرزندان ما دچار دوگانگی شده‌اند؛ اما در این اقیانوس همچنان فانوس مکتب حاج قاسم سلیمانی سوسو می‌زند.

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی را نقد و تخریب می‌کردند که می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود در حالیکه حاج قاسم با خدا معامله کرده بود. آن‌هایی که این دروغ‌ها را از طریق تریبون رسانه‌ها اعلام می‌کردند کمی بیندیشند که اکنون چه کسی محبوب قلب‌ها است، آن‌ها یا شهید حاج قاسم سلیمانی.

کارشناس جبهه مقاومت و استراتژیک با بیان اینکه باید رابطه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با مکتب شهید سلیمانی توسط مردم مورد ارزیابی قرار بگیرد، تصریح کرد: ما از رئیس جمهوری می‌خواهیم صادق، شجاع، ساده‌زیست که اهل مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا