سیاست

نامه قالیباف به روحانی برای اصلاح ساختار بودجه

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه از نامه قالیباف به رئیس جمهور کشورمان برای اصلاحات ساختاری بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی آرنا، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور برای اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیسیون، نامه رهبر انقلاب که با امضای رئیس دفتر ایشان به رئیس جمهور واصل شده بود، قرائت شد.

وی افزود: در نامه‌ای که رهبر انقلاب خطاب به رئیس‌جمهور واصل داشته بودند، درباره فروش نفت تاکید و تجدید نظر انجام شود، همچنین در این نامه تاکید شده بود که اگر فروش نفت از یک میلیون بشکه نفت انجام شد، سهم صندوق توسعه ملی پرداخت و بدهی‌ها نیز تسویه و برای مصارف بودجه‌ای از صندوق توسعه ملی برداشتی انجام نشود.

خدا بخشیتصریح کرد: با توجه به نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور باید در بخش مصارف پیشنهاد شده در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تجدیدنظری انجام و تغییراتی اعمال شود؛ به همین دلیل رئیس مجلس طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستار ایجاد این اصلاحات در لایحه بودجه سال آینده شده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: فارغ از اینکه لایحه بودجه سال آینده در مجلس تصویب یا رد می‌شود، دولت باید این تغییرات را اعمال و بار دیگر اصلاحات را به مجلس واصل کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا