سیاست
موضوعات داغ

انتقاد قالیباف از سیاست‌های جزیره‌ای در وزارت نیرو و جهاد

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت باعث ضرر و زیان کشاورزان شده که باید تعیین تکلیف شود

‌به گزارش سرویس سیاسی آرنا ، رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت باعث ضرر و زیان کشاورزان شده که باید تعیین تکلیف شود.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی مسائل مربوط به حوزه انرژی با حضور وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو درباره نظارت ناکافی در بخش گرمسیری استان کرمانشاه توضیحاتی ارائه دهد. این دغدغه نمایندگان است که باید به آن توجه شده و پاسخ داده شود.

به گفته وی یکی دیگر از سوالات نمایندگان دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان‌های مجلل و ویلاهای غیرمجاز در حاشیه‌ رودخانه‌ها است. نمایندگان می‌پرسند که چرا این انشعابات داده می‌شود؟.

همچنین تعدادی از نمایندگان سوالاتی در حوزه آبریزها و تخصیصات مربوط به آن دارند مبنی بر اینکه نگاه به آن حوزه ملی یا محلی است مثلا در حوزه سیستان و بلوچستان گلایه‌هایی وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان سوالاتی در خصوص گرفتن بهای پلکانی و سیاست‌های مربوط به آن داشتند که در گذشته اجرا می‌شد و ظاهرا متوقف شده است. این تأثیر منفی در امور وزارت نیرو گذاشته که باید دلیل توقف آن توضیح داده شود. تعدادی از نمایندگان هم گلایه‌مند از سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی درباره الگوی کشت هستند که این باعث ضرر و زیان کشاورزان شده و باید تعیین تکلیف شود.

قالیباف در پایان گفت: لازم است درباره کندی پیشرفت پروژه‌ها هم توضیح داده شود. این سوال بسیاری از نمایندگان بوده که چرا اعتبارات اختصاص داده نشده و حتی بسیاری از پروژه‌ها بودجه‌ای برای نگهداری پروژه‌ها ندارند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا