سیاست
موضوعات داغ

حواشی آخرین جلسه مجلس دهم

جلسه‌ای که با حضور ۱۹۲ نماینده و ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد و بعد از گذشت ساعتی علی لاریجانی رئیس قوه مقننه سکان اداره مجلس را از پزشکیان گرفت تا آخرین جلسه ریاست خود را بعد از ۱۲ سال به پایان برساند.

آرنا نیوز :: جلسه ۴۳۱ مجلس دهم هم برگزار شد تا با پایان این جلسه کار نمایندگان مجلس دهم هم به پایان برسد. جلسه‌ای که با حضور ۱۹۲ نماینده و ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد و بعد از گذشت ساعتی علی لاریجانی رئیس قوه مقننه سکان اداره مجلس را از پزشکیان گرفت تا آخرین جلسه ریاست خود را بعد از ۱۲ سال به پایان برساند.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

به گزارش سرویس سیاسی آرنا ، آخرین جلسه مجلس دهمی‌ها از ترافیک طرح و گزارش کم نبود و اتفاقا یکی از روزهای پرکار مجلس بود. آنها بعد از اصلاح ایرادات اعاده شده از شورای نگهبان درباره نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی کلیات طرح «ارتقای اعتبار اسناد رسمی» را به تصویب رساندند و وارد جزئیات آن شدند طرحی که حرف و حدیثش کم نبود و حتی علی ادیانی پیشنهاد مسکوت گذاشتن آن را مطرح کرد اما این پیشنهاد با مخالفت نمایندگان رو به رو شد.

تذکر برای رای دادن

«لطفا در رای گیری مشارکت کنید» این تذکری بود که دائما از سوی تریبون هیات رئیسه به گوش می‌رسید تذکری البته چندان غریب نبود و تقریبا در هر جلسه علنی این تذکرات به گوش می‌رسید و آخرین جلسه علنی تعدادش افزایش پیدا کرد.

انتقاد لاریجانی از قرار دادن طرح‌های پر بحث

وقتی نمایندگان مجلس جزئیات طرح ارتقای اعتبار اسناد رسمی را به بحث گذاشتند تعداد تذکرات افزایش پیدا کردو نصرالله پژمانفر نماینده مشهد با انتقاد از اینکه چه اصراری است این طرح‌ها و لوایح در این دقایق اخر با سرعت به تصویب برسد خطاب به هیات رئیسه گفت: اجازه دهید تذکرات مطرح شود این طرح ابهام دارد و باید ابهامات آن رفع شود.
او همچنین گفت: این طرح ایرادات اصل ۷۵ را به دنبال خواهد داشت.
علی لاریجانی نیز وقتی مشاهده کرد تعداد تذکرات افزایش پیدا کرد گفت: چرا این طرح که اینقدر بحث دارد امروز در دستور کار گذاشتید ؟

از من کرونا نگیرید

علی لاریجانی قبل از آخرین نطق خود در مجلس دهم با تذکر به عکاس‌ها، گفت: عکس نگیرید تا بتوانیم دقایق آخر مجلس دهم را برگزار کنیم.
لاریجانی به مزاح نیز گفت من در این دقایق ماسک خود را هم برمی‌دارم تا بتوانم بهتر صحبت کنم به شرط انکه نزدیک نیایید وگرنه کرونا می‌گیرید.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا