سیاست

واکنش وزارت خارجه به اقدام “بزدلانه” داعش در عراق

تاریخ نشان داده است که خون پاک مجاهدین فی سبیل الله هرگز به هدر نخواهد رفت و انتقام این خون‌های پاک که موجب رشد و بالندگی اسلام، عدالت و حقیقت است، گرفته خواهد شد

آرنا نیوز :: سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه‌دار الحشد الشعبی در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی آرنا ، سید عباس موسوی امروز (یکشنبه) اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه‌دار الحشد الشعبی در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت سرفراز عراق، ابراز امیدواری کرد که کشور بزرگ عراق هر چه زودتر با همدلی و مجاهدت دولت و ملت این کشور از شر اندک باقیماندگان فرتوت از این گروه منحوس تروریستی که با کمک و پشتیبانی برخی دولت‌ها شکل گرفته و حمایت می‌شوند، رهایی یابد.

موسوی همچنین اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که خون پاک مجاهدین فی سبیل الله هرگز به هدر نخواهد رفت و انتقام این خون‌های پاک که موجب رشد و بالندگی اسلام، عدالت و حقیقت است، گرفته خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌های عراق در مبارزه با تروریسم و استقرار صلح و ثبات در این کشور حمایت کرده و هرگونه‌ اقدامی برای برهم زدن ثبات و آرامش در عراق را مردود و محکوم می‌داند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا