سیاست
موضوعات داغ

پیام‌های مهم و استراتژیک پرتاب ماهواره نور از زبان سردار جلالی

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ارسال موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این اقدام چند پیام مهم و استراتژیک دارد

به گزارش آرنا ، رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه نتیجه نابرجام موشکی نیز امروز پیش روی همگان قابل قضاوت است، گفت: درخشش امروز ماهواره «نور» نتیجه نه به برجام موشکی است.

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ارسال موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این اقدام چند پیام مهم و استراتژیک دارد.

وی ادامه داد: نخستین پیام این است که توانمندی‌های داخلی بسیار بیشتر از آن است که حتی در تصور خود ما وجود دارد و تاکید مکرر مقام معظم رهبری برای اتکا به درون، در مسیر قوی شدن ناظر به همین توانمندی‌هاست.

سردار جلالی با بیان اینکه تحریم یک سیمای ذهنی ‌و یک واقعیت میدانی دارد، تصریح کرد: موفقیت ماهواره نور، شکستن سیمای ذهنی تحریم به عنوان یک سد در راه پیشرفت و نشان دادن واقعیت های میدان است. واقعیت‌هایی که می‌گویند با وجود تحریم‌ نیز می‌توان گام‌های بلند و راهبردی در مسیر پیشرفت برداشت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: موفقیت پرتاب اخیر پس از چندبار شکست پروژه ‌های ارسال ماهواره نشان می‌دهد اگر کار و ابتکار را سرلوحه قرار دهیم، نصرت خدا نیز همراه خواهد بود و هیچ کسی حق ندارد ناامید باشد.

وی با بیان اینکه حضور سپاه در عرصه های نوین همچون فضا نویدبخش ارتقای توان دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور در آینده نزدیک است، تصریح کرد: قطعاً در آینده نزدیک خبرهای خوشی از این دست اقدامات خواهیم شنید.

سردار جلالی با بیان اینکه درحالی که تجربه برجام هسته‌ای پیش روی ماست نتیجه نابرجام موشکی نیز امروز پیش روی همگان قابل قضاوت است، متذکر شد: اگر برجام موشکی رقم خورده بود، امروز معلوم نبود با کدام توان می‌توانستیم پاسخ شرارت‌ها و جنگ طلبی ترامپ را بدهیم. درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است.

 


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا