سیاست

دیدار ظریف با بشار اسد

این دیدار با حضور ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه و فیصل مقداد معاون وی و همچنین جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در سوریه و هیات همراه وزیر امو ر خارجه کشورمان ادامه دارد

به گزارش آرنا ، وزیر امورخارجه در دیدار با رئیس جمهوری سوریه بر گسترش همکاریهای دوجانبه و ادامه مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

این دیدار با حضور ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه و فیصل مقداد معاون وی و همچنین جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در سوریه و هیات همراه وزیر امو ر خارجه کشورمان ادامه دارد.

قرار است پس از این دیدار، رئیس دیپلماسی کشورمان در مقر وزارت امور خارجه با همتای سوری خود دیدار کند.

ناظران در دمشق ، هماهنگی مواضع تهران و دمشق در مسیر ادامه مبارزه با تروریسم در سوریه هدف این سفر یک روزه ظریف به دمشق اعلام کردند.

محمدجواد ظریف در فرودگاه دمشق مورد استقبال فیصل مقداد معاون وزیر امور خارجه سوریه و جمعی از مقامات ارشد این وزارتخانه و همچنین جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در سوریه قرار گرفت. قرار است، آقای ظریف در این سفر یک روزه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه و ولید معلم وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند.

وزیر امور خارجه کشورمان و مقامات ارشد سیاسی سوریه در این دیدارها ، درباره روابط دو جانبه تهران و دمشق ، تحولات منطقه‌ای و نیز آخرین تحولات سیاسی و میدانی مبارزه سوریه علیه تروریسم و تبادل نظر خواهند کرد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا