سیاست

وکیل مدافع نجفی: حبس یک تا ۳ سال در انتظار موکلم است

وکیل مدافع محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: دیوان عالی کشور رای محکومیت موکلم را نقض کرده و حبس و مجازات سبک در انتظار موکلم خواهد بود

به گزارش آرنا ، وکیل مدافع محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران گفت: دیوان عالی کشور رای محکومیت موکلم را نقض کرده و حبس و مجازات سبک در انتظار موکلم خواهد بود.

حمید رضا گودرزی وکیل مدافع محمد علی نجفی شهردار سابق تهران  گفت: شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور رای محکومیت موکلم را نقض کرده و پرونده را به شعبه هم عرض ارسال کرده است.

این وکیل دادگستری گفت: زمانی که دیوان عالی رای را نقض می‌کند و پرونده را به شعبه هم عرض می فرستند یعنی از نظر ماهیتی رای صادره را قبول ندارد یعنی به عبارتی معنایش این است که قتل را شبه عمد دانسته است.

گودرزی گفت در این صورت مجازات سبک، پرداخت دیه و حبس یک تا سه سال در انتظار موکلم است که در صورت رضایت شاکی، نسبت به آن هم تخفیفات لازم اعمال خواهد شد.

وی افزود رای هنوز ابلاغ نشده و ممکن است تغییرات دیگری هم در آن باشد و ظرف چند روز آینده نسبت به آن اطلاع رسانی کامل خواهد شد.

گودرزی افزود:در بندی که موکلم زندانی است، ۱۱نفر هستند که یک نفر از انها به کرونا مبتلا شده است.

وی با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت سلامتی موکلش ادامه داد: این فرد بیمار به بیمارستان طالقانی منتقل شده و ابتلا به کرونای وی مثبت بوده است اما پس از ترخیص به بازداشتگاه بازنگشته است.

گودرزی گفت: نجفی هم یکسری علایم سرماخوردگی داشته و چندین بارهم به درمانگاه اوین رفته است، تست کرونا هم یک ماه پیش داده و نتیجه آن منفی بوده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا