سیاستویژه ها

روایت سردار فدوی از اعتراف آمریکایی‌ها درباره قدرت ایران

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها اعتراف دارند که قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی به حدی رسیده که آن‌ها باید بروند و به دنبال توانی باشند که در برابر ما بازدارنده باشد.

سردار علی فدوی در جمع خبرنگاران گفت: دائم به توانمندی، قوه‌ و استطاعت نیروهای انقلاب اسلامی و توانمندی‌های کشور اضافه شده است. به توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر لحظه افزوده شده و طبیعتا این یک وظیفه‌ای بوده است. مخصوصا که این آیه شریفه بر روی آرم سپاه و لباس سپاهیان نوشته شده که بالا بردن قوه و استطاعت یک تکلیفی است که حد یقفی ندارد و دائم باید برقرار باشد. این روند برقرار است و قسمت زیادی از آن استطاعت‌ و قوه و توانمندی‌ که به وجود آمده هنوز امکان بروز تا حالا پیدا نکرده است.
وی افزود: طبیعتا این قوه‌ها موقعی که اقتضا کند و خباثتی از سوی دشمن سر بزند حتما بروز پیدا می‌کند و آن موقع برای دشمنان ما بسیار دیر است که بفهمند نیروهای انقلاب اسلامی چه توانمندی‌هایی دارند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: هیئت حاکمه‌ی فعلی آمریکا به بعضی از مطالبی که مسئولان قبلی آمریکا بدان وقوف پیدا کردند و یا اندیشمندانشان به آن اذعان کرده‌اند بی‌توجه هستند. آخرین وزیر دفاع دولت قبلی آمریکا در همین پایگاه ظفره امارات که در اختیار آمریکایی‌ها است ایستاد درحالی که هواپیمای بی‌سرنشین گلوبال هاوکی که زدیم پشت سرش بود و سربازان آمریکایی هم دورش بودند این عبارات را گفت: ما و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مان به دنبال توانی هستیم که در برابر ایران بازدارنده باشد.

فدوی اظهار کرد: این‌عبارات یعنی امریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی به حدی رسیده که آن‌ها باید بروند به دنبال توانی که در برابر ما بازدارنده باشد و آن‌ها باز بدارند که ما اقدامی علیه آن‌ها انجام ندهیم. این را خدا انجام‌ می‌دهد و آن‌ها در باورشان، دلشان و تحلیلشان یقین دارند که انقلاب اسلامی از این قدرت برخوردار است.
وی با اشاره به این که《خداوند به ما عنایت داشته است》گفت: ما چشمه‌هایی از این قدرت را در این ایام نشان دادیم و هیچکس در دنیا حتی توان فکر کردن به این مواردی که در توانمندی جمهوری اسلامی است را نمی‌کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا