سیاستویژه ها

اظهارنظر نماینده مجلس درباره حضور لاریجانی و قالیباف در انتخابات

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز کاندیداتوری علی لاریجانی، محمدرضا باهنر، محمدباقر قالیباف و اسماعیل جلیلی مشخص نیست.

محسن کوهکن در واکنش به اظهارنظرهایی مبنی بر عدم کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: اظهارنظرهایی از جنس حضور یا عدم حضور افراد در انتخابات تا قبل از زمان ثبت نام عمدتا نقل قول است. مشخصا درباره آقای لاریجانی هفته گذشته در جایگاه هیات رییسه و کنار آقای لاریجانی ایستاده بودم آقای نعمتی هم حضور داشت. ایشان پیش از آن گفته بود که لاریجانی در انتخابات حضور پیدا می‌کند و در همان ایام فرد دیگری از عدم حضور او سخن گفته بود. همان لحظه آقای لاریجانی گفت که علی‌الظاهر تنها کسی که هنوز درباره حضورم در انتخابات اظهارنظر نکرده، خودم من هستم.

وی ادامه داد: این صحبت نشان می‌دهد معمولا افراد شنیده‌ها و استنباط خود را بیان می‌کنند که نمی‌توان براساس آن درباره آمدن و یا نیامدن افراد در انتخابات با قاطعیت اظهارنظر کرد، لذا معتقدم حرف‌هایی از این جنس گمانه‌زنی‌ بیش نیست پس هنوز معلوم نیست که آقای لاریجانی و باهنر، جلیلی و قالیباف قصد ثبت‌نام و حضور در انتخابات را دارند و یا خیر.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره برنامه‌های این جبهه حضور در انتخابات اظهار کرد: اخیرا آقای باهنر به عنوان دبیر کل جبهه پیروان در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد به روند موجود مطرح کرد که رودرویی با اصولگرایان نخواهیم داشت که این همان موضع جبهه است. کما این‌که اکنون هم اصولگرایان کارشان را جلو می‌برند اگر هم ایرادی باشد افراد سیاسی در انتهای کار سبک، سنگین کرده تا راه با هزینه کمتر و با فایده بیشتر را انتخاب کنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا