اقتصاد

فروش فوری محصولات ایران خودرو به خرداد ماه موکول شد

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام اینکه طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده برای مشتریان درنظر گرفته ایم، دلیل عدم اجرای این برنامه در اردیبهشت ماه سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش آرنا نیوز، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: فروش محصولات مطابق برنامه ریزی صورت گرفته اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در سال 1400 مانند سال گذشته،‌ برنامه زمانبندی برای فروش محصولات تصویب کرده ایم که مطابق آن خودروها را در قالب طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره به دومین برنامه فروش فوق العاده در ابتدای خردادماه گفت: طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده درنظر گرفته شده بود اما به دلیل تاخیر در ابلاغ قیمت از سوی شورای رقابت اجرای برنامه اردیبهشت ماه به اوایل خردادماه موکول شد.

رحمانی با تاکید بر این که به محض ابلاغ قیمت های جدید،‌ دومین برنامه فروش فوق العاده امسال به اجرا گذاشته شد، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته، طرح های فروش متنوعی را تدارک دیده ایم که با اجرای آن‌‌ها و عرضه مستمر خودرو، پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان را دنبال می کنیم.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا