اقتصاد

وزیر صنعت، معدن و تجارت:مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز نگران نباشند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین کالای اساسی مهمترین اولویت این وزارت صمت محسوب می‌شود، به همین دلیل مردم نباید نگران نیازهای کالایی خود باشند.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، «علیرضا رزم حسینی» در دیداری با اعضای انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند، اظهار داشت: تولیدکنندگانی که در شرایط سخت کنونی، به امر مقدس تولید مبادرت می‌ورزند، مجاهدان اقتصادی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل و توانمندسازی اقتصادی، مقدس ترین کار در کشور به ویژه در شرایط سخت کنونی است، تصریح کرد: در این موقعیت انتظار می‌رود رسانه‌ها در جهت ایجاد آرامش بازار گام بردارند، ضمن اینکه مردم هم نباید دغدغه و نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز خود داشته باشند.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس تکالیف قانونی مصرح در قانون بهبود فضای کسب‌وکار، برای صدور بخشنامه‌ها، نظر مشورتی انجمن‌ها، تشکل ها و بخش خصوصی را دریافت خواهد کرد.

تولیدکنندگان و فعالان صنعت فرآورده‌های لبنی کشور هم در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای عبور از شرایط موجود و رفع مشکلات بیان کردند و در عین حال تاکید داشتند که نیاز بازار بدون هیچ دغدغه و نگرانی تامین می‌شود.

به گفته اعضای انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران، ظرفیت خوبی در حوزه تولید فرآورده‌های لبنی در کشور وجود دارد.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا