اقتصاد

آخرین قیمت‌ها دربازار خودرو|پراید ۱۱۲ میلیونی شد

بازار خودرو از ۲۰ شهریور ماه استارت افزایش قیمت را زد و در بین این افزایش قیمت ها این بازار برای چند روزی ثبات را تجربه کرد و در حال حاضر قیمت ها در این بازار در حال تعدیل شدن هستند.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا افزایش قیمت ها در بازار خودرو که از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده بود در حالی ادامه پیدا کرد که خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ تا ۸۸۰ میلیون تومان بالا رفت اما طی چند روز اخیر و نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته قیمت ها در این بازار کمی تعدیل شدند به گونه ای که این خودرو در حال حاضر ۸۷۸ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۹۸ آن نیز از ۸۴۰ میلیون تومان به قیمت ۸۳۸ میلیون تومان رسیده است.

در این بین که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ طی چند هفته اخیر بر روی ۱۹۵ میلیون تومان ثابت بوده است پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کمی کاهش قیمت را تجربه کرده است و از ۲۴۷ میلیون تومان در ۲۳ شهریور این خودرو امروز به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان رسیده است و در این بین اما خودرو ۲۰۶ صصندوقدار نیز ثبات قیمت را طی چند هفته اخیر تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو| زیر ۱۰۰ میلیونی‌ها نایاب شدند

در بین خودروهای گروه تیبا نیز وضع به همین منوال است و در حالی که خودرو تیبا هاچ بک ای ایکس طی چند روز اخیر ۱ میلیون تومان ارزان شده است و به قیمت ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است تیبا هاچ بک پلاس روی ۱۴۰ میلیون تومان ثابت مانده است و در حال حاضر تیبا صندوقدار اس ایکس و صندوقدار پلاس به ترتیب ۱۲۱ و ۱۳۷ میلیون تومان قیمت دارند.

در این بین اما نوسانات قیمت در بین خودروهای دنا بیشتر دیده می شود به طوری که خودرو دنا معمولی با افزایش ۲ میلیون تومانی طی چند هفته اخیر از ۲۷۵ میلیون تومان به ۲۷۷ میلیون تومان رسیده است و دنا پلاس دنده ای توربو نیز با افزایش ۱ میلیون تومانی امروز ۳۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و دنا پلاس دنده ای ساده نیز از ۳۰۰ میلیون تومان در ۲۳ شهریور ماه امروز به قیمت ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است.

قیمت انواع خودروهای ساینا نیز طی این مدت ثابت بوده است و در حال حاضر ساینا ای ایکس دنده ای ۱۲۵ میلیون تومان و ساینا پلاس دنده ای ۱۳۹ میلیون تومان قیمت دارند.

در بین خودروهای گروه پراید نیز پراید ۱۱۱ نزدیک به ۱ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۱۲ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۱ نیز ۱ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۹۸ میلیون تومان قیمت دارد و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۰۰ میلیون تومان در ۲۳ شهریور ماه امروز به قیمت ۹۹ میلیون تومان رسیده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا