اقتصاد

منحصربه فردترین خودرو جهان را بشناسید

بوگاتی Chiron یکی از منحصربه فرد ترین خودروهای تولیدی در جهان دارای طراحی بی نظیر است.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، گران‌ترین اتومبیل‌های جهان شش رقم دارند و قیمت آن‌ها حدود ۲ میلیون دلار است که توسط مارک‌های لوکس مانند رولز رویس، بوگاتی و لامبورگینی ساخته شده است.

بوگاتی Chiron یکی از منحصربه فرد ترین خودروهای تولیدی در جهان به شمار می رود. CHIRON سریعترین، قدرتمندترین و منحصر به فرد‌ترین اتومبیل سوپر اسپرت تولیدی در تاریخ BUGATTI است. طراحی پیشرفته، فن آوری نوآورانه و شکل ظاهری و عملکرد محور، آن را به یک شاهکار بی نظیر از هنر، فرم و تکنیک تبدیل کرده و مرز‌هایی را فراتر از تصور قرار می‌دهد.

BUGATTI شخصیت متمایز خود را مدیون خانواده‌ای از هنرمندان و مهندسان است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین‌ها، فوق العاده و بی نظیر است. هر عنصر CHIRON ترکیبی از یادآوری تاریخ خود و ابتکاری‌ترین فناوری است. نتیجه، ایجاد منحصر به فرد از ارزش پایدار و دستیابی به نفس خودرو است.

این خودرو گزینه ای جدید به نام Skyview دارد که باعث توسعه این خودرو شده است. یکی از گزینه هایی که این خودرو دارد به نام کوره نعل اسبی سمبلیک است که باعث برجسته کردن این خودرو شده است. سقف شیشه‌ای از داخل، منظره‌ای را به ابعاد دیگر تبدیل می‌کند و کابین خلبان را با نور طبیعی سیل می‌کند.

این احساس جدیدی از سرعت و فضا ایجاد می‌کند و یک رانندگی را به یک تجربه غیرقابل مقایسه و سه بعدی تبدیل می‌کند.

تشریح ویژگی انحصاری Skyview : عنصر شیشه‌ای در دو طرف خودرو نصب شده است که از بدنه فیبر کربن CHIRON بیرون زده و به سمت بیرونی کشیده می‌شود که این ویژگی مشخصات غیرقابل تصور خودرو را تعریف می‌کند.

CHIRON برای رسیدن به سطح عملکرد بی سابقه خود زیبایی خود را با کارایی عضلانی براق ادغام و ترکیب می‌کند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا