اقتصاد

مهلت جدید برای جاماندگان وام یک میلیونی کرونا

هفتم تیرماه با سرشماره v.refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره همراه دیگران ارسال کرده بودند، مجدداً پیامک ارسال شد

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیونی صحت ندارد، گفت: برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه فرستاده بودند، مجددا پیامک ارسال شد.

حسین میرزایی در مورد ارسال مجدد پیامک از سوی وزارت رفاه اظهار داشت: هفتم تیرماه با سرشماره v.refah برای ۹۱۰ هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره همراه دیگران ارسال کرده بودند، مجدداً پیامک ارسال شد.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا افزود: برای کسانی که پیامک ارسال شده، حداکثر ۵ روز از زمان دریافت پیامک، مهلت تعیین شده است که کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

وی افزود: برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر که پیش از این تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها یک میلیون تومان مازاد بر تسهیلات قبلی، پرداخت شود.

میرزایی گفت: این افراد نیز باید کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام وی است، به ۶۳۶۹ پیامک کنند.
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد، گفت: این پیامک‌ها صرفاً به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و همچنین خانوارهایی که مشمول وام یک میلیون تومانی مازاد می‌شوند، ارسال شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا