اقتصاد

امکان تغییر روش آزادسازی سهام عدالت فراهم شد

مدیر عامل شرکت سرمایه گزاری سهام عدالت در کهگیلویه و بویراحمد گفت:امکان تغییر روش آزادسازی سهام عدالت در سامانه از مستقیم به غیر مستقیم برقرار شده است.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، علی عباسی روز یکشنبه افزود:روش غیر مستقیم بهتر و مناسب‌تر از فروش مستقیم است چراکه در روش غیر مستقیم، فرد سرمایه گذار دیگر به صورت مستقیم خرید و فروش سهام انجام نخواهد داد.

وی بیان کرد: در روش غیر مستقیم افراد مدیریت سرمایه خود را به کسانی که اطلاعات و مهارت کافی برای انجام این کار را دارند می سپارند که بیشتر زمان خود را به تحلیل و بررسی شرایط بازار و گزینه‌های مختلف سرمایه سرمایه گذاری اختصاص می‌دهند.

عباسی اظهار کرد: زمان تغییر روش مدیریت سهام عدالت از طریق رسانه ها اعلام می شود و افرادی که روش سهام داری خود را انتخاب نکنند در سامانه به صورت خودکار روش غیر مستقیم برایشان ثبت می‌شود.

وی عنوان کرد: برای انتخاب روش سهام داری نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق فضای مجازی و به صورت رایگان انجام می‌شود.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود ادامه داد: مردم مراقب افراد سودجو که به بهانه ثبت نام و یا تعیین روش سهام داری قصد کلاهبرداری دارند باشند.

مدیر عامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت در سه سال گذشته برای هر سهم ۱۷۰ تا ۲۰۰هزار تومان سود پرداخت می کرد،که این سود تا چند ماه آینده به هفت تا۱۰ برابر افزایش می‌یابد.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد سهام عدالت دارند گفت: نیم درصد سهام عدالت مردم استان مربوط به فولاد خوزستان از بزرگترین کارخانه‌های فولاد در کشور است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا