اقتصاد
موضوعات داغ

آغاز رسمی معاملات سهام عدالت در بورس

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از امروز تا چهارشنبه هفته آینده (۲۱ خرداد) شرایط امکان خرید سهام در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت اعلام شد

سازمان بورس طی اطلاعیه‌ای شرایط انجام معاملات سهام عدالت در بازار سهام از طریق کارگزاری‌ها را اعلام کرد.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از امروز تا چهارشنبه هفته آینده (۲۱ خرداد) شرایط امکان خرید سهام در شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت اعلام شد.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

بر این اساس تنها کارگزارانی امکان خرید سهام عدالت را دارند که از سوی کمیته پایش ریسک بازار به عنوان کارگزاری «پرریسک» شناسایی نشده باشند. این کارگزاری‌های می‌توانند در جلسات معاملاتی روزانه به صورت عادی و بلوک در نماد مربوط، معاملات را در قیمت حداکثر یک درصد کمتر از قیمت پایانی معاملات خرد در پایان روز معاملاتی آن نماد و با هماهنگی ناظر بازار به فروش برسانند. همچنین زمان شروع معامله هر روز از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه تا ساعت ۱۴ و بدون مرحله پیش‎‌گشایش خواهد بود. همچنین امکان خرید برای کلیه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی وجود دارد.

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس نمادهای معاملاتی «فایرا، خودرو، وتجارت، وبصادر، وبملت، بسویچ، شبندر، شتران، شبریز، شپنا، وپست، کچاد، حپترو، خساپا، وتوصا، ورنا، ساراب، سدشت، فولاژ، فخوز، فولاد، حکشتی، کگل، اخابر، رمپنا، فملی، بنیرو، دانا، جم، فارس، بفجر» شرکت‌های سرمایه‌پذیری هستند که در پورتفوی سهام عدالت سهام‌داران وجود دارند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا