اقتصاد

موافقت وزیر کار با بررسی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با بررسی افزایش حقوق امسال بازنشستگان در شورای عالی کار موافقت کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نمایندگان بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با بررسی افزایش حقوق امسال بازنشستگان در شورای عالی کار موافقت کرد.

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ،  کار و رفاه اجتماعی، هیات رییسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان امروز دوشنبه با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

در این دیدار نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تاکید کردند که مورد تایید شریعتمداری نیز قرار گرفت.

همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد تا موضوع حداکثر افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان با اعضای هیات مدیره به نوعی که در چهارچوب درآمدهای سازمان باشد، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات وزیران در جلسه یکشنبه یازدهم خردادماه حسین مدرسی خیابانی، سرپرست وزارت صمت بعنوان عضو صاحبنظر دولت در شورایعالی کار منصوب شد.

بنابراین، جلسه شورایعالی کار که به دلیل کناره گیری وزیر صمت به تعویق افتاده بود شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان تشکل های کارفرمائی و کارگری برگزار می شود.

تعیین حق مسکن در جلسه شورای عالی کار

به گزارش تسنیم، دویست و نود و دومین جلسه شورای عالی کار با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، با گروه های کارگری و کارفرمایی و عضو آن شورا، در روز شنبه 17 خردادماه ساعت16در محل وزارت کار با حضور وزیرکار با دستور کار تعیین حق مسکن برگزار خواهد شد.

حاتم شاکرمی معاون وزیر کار گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با گروه کارگری و کارفرمایی عضو محترم آن شورا، جلسه مذکور به روز شنبه مورخ 17 خرداد راس ساعت 16 در محل اعلام شده قبلی (با همان دستور جلسه) و با حضور مقامات عالی وزارت تشکیل می گردد.

جلسه شورای عالی کار که برای تعیین حق مسکن کارگران قرار بود روز سه شنبه برگزار شود به روز شنبه موکول شد.دعوت نامه جلسه مذکور برای نمایندگان کارگری و کارفرمایی در شورای عالی کار امروز ارسال شده است.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا