اقتصاد

خبر خوش معاون وزیر اقتصاد برای خرید ۳ بانک و ۲‌ بیمه

معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد که پذیره‌نویسی واحدهای صندوق قابل معامله بورسی برای هر دارنده کد ملی ایرانی قابل انجام است.

آرنا نیوز :: معاون وزیر اقتصاد گفت: پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق قابل معامله بورسی به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان با سی درصد تخفیف برای هر دارنده کد ملی ایرانی قابل انجام است.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد که پذیره‌نویسی واحدهای صندوق قابل معامله بورسی برای هر دارنده کد ملی ایرانی قابل انجام است.

وی گفت: در حالی که واحدهای این صندوق ۱۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود، ارزش هر واحد به نرخ امروز ۱۹۸۰۰ تومان است.

معاون وزیر اقتصاد اظهار داشت : هدف از فروش باقیمانده سهام این سه بانک و دوبیمه کشور، مردمی کردن اقتصاد و بهره‌گیری آحاد جامعه از فرصت پیش آمده در بازار سرمایه است.

همه هم‌میهنان می‌توانند از این فرصت تا چهارشنبه آخرین روز اردیبهشت ماه سال جاری استفاده کنند.

خرید سهام این پنج بانک و بیمه با مراجعه حضوری به شعب بانک‌های سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های بانکی امکان‌پذیر است.

در پی پذیره‌نویسی باقیمانده سهام بانک‌های تجارت، ملت و صادرات و بیمه‌های خود اتکایی امین و البرز، برخی دلالان به فکر سوءاستفاده از کد ملی شهروندان حقیقی برای ثبت نام واحدهای این صندوق و فروش آنها در روزهای آینده در بازار سرمایه کشور افتاده‌اند.

به عبارت دیگر، واسطه‌ها با کسب وکالت از افراد و اجاره کارت ملی آنها و در قالب سود مشارکتی پیشنهادی به شهروندان، ثروتی بادآورده کسب می‌کنند. بر این اساس، برخی خبرها از اجاره ۱۰۰ کد ملی توسط دلالان تنها در یک مورد حکایت می‌کنند که میتواند سود ۱۵۰ میلیون تومانی نصیب آنان نماید که لازم است شهروندان گرامی خود از این فرصت ارزشمند استفاده و دست دلالان و واسطه‌گران را از این کار کوتاه کنند.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا