اقتصاد

ظرفیت کارت سوخت جایگاه‌داران با سهمیه آزاد

کارت‌های سوخت با سهمیه آزاد در اختیار تمام جایگاه‌های سوخت گیری قرار داده ایم که این کارت‌ها روزانه تا ۱۰ هزار لیتر بنزین محدودیت دارند

به گزارش سرویس اقتصاد آرنا ، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: به جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور کارت‌های سوخت با سهمیه آزاد تعلق داده ایم که روزانه ۱۰ هزار لیتر محدودیت سوخت گیری دارند.

• به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آرنانیوز بپیوندید …  ⇒

کرامت ویس کرمی در خصوص کارت‌های سوخت آزاد جایگاه داران اظهار کرد: کارت‌های سوخت با سهمیه آزاد در اختیار تمام جایگاه‌های سوخت گیری قرار داده ایم که این کارت‌ها روزانه تا ۱۰ هزار لیتر بنزین محدودیت دارند.

وی افزود: به جایگاه‌هایی که مصرف سوخت بیشتری نسبت به دیگر جایگاه‌ها دارند، بیش از یک عدد از این کارت‌ها عرضه کرده ایم که هیچ مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد: متقاضیانی هم که کارت سوخت خود را در اختیار دارند و در صورتی که سهمیه داشته باشند، می‌بایست از کارت و سهمیه خودروی خود استفاده کنند.

ویس کرمی ادامه داد: این دو روش برای سوخت گیری در تمام جایگاه‌های کشور است و در صورتی که افراد به غیر از این دو روش اقدام به سوخت گیری کند، با فرد متقاضی و جایگاه دار برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در صورتی که جایگاه داران از کارتی به غیر از کارت‌هایی که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اختیارشان گذاشته است، اقدام به سوخت گیری کنند، این مورد نیز تخلف محسوب شده و با متخلف برخورد می‌شود.


↓در شبکه های اجتماعی به آرنا نیوز بپیوندید↓

اینستاگرامتلگرام




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا